Peeves
Forum > Harry Potter > Peeves
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HARRY POTTER ÄR BÄÄÄÄAST
12 dec, 2011 20:20 |
|
Theabeanr1
Elev |
12 dec, 2011 20:21 |
|
joel9324
Elev |
Har inte uppfattat vem Peeves år riktigt, men han är ett spöke som är Argus Filchs fiende. Synd att han i är med i filmerna
12 dec, 2011 20:31 |
|
Tonks<3
Elev |
13 dec, 2011 15:21 |
|
AG
Elev |
Peeves borde vara med i filmerna för jag tycker att han har en stor roll i böckerna. Typ lika stor roll som filch.
13 dec, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
Ja, han och filch var på nått sätt som fred och george, fast tvärt om lixom..
13 dec, 2011 15:52 |
|
Artemis
Elev |
Jag håller helt klart med er där! Han måste absolut vara med
jag menar tänk att få se honom göra en massa hyss för Flch xD 14 dec, 2011 11:00 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Önskar att Peeves var med! ♥ Gillar honom mycket.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 14 dec, 2011 18:32 |
|
Emme Lestrange
Elev |
14 dec, 2011 19:00 |
|
Lilyvickell
Elev |
Är det någon som vet varför han inte är med?
"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" A. Dumbledore 15 dec, 2011 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen