Kränkande att bli kallad fet?
Forum > Off Topic > Kränkande att bli kallad fet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har blivit kallad fet, det är inte roligt! Och jag tror inte det finns någon person som tycker det är roligt att bli kallad fet, ja kanske om man har som mål att bli världens tjockaste man...
12 nov, 2011 02:22 |
|
Josefinpotter
Elev |
det är väl känkande för dom som är feta...
Gryffindor :D 12 nov, 2011 10:20 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Josefinpotter: det är väl känkande för dom som är feta... Det är ju även kränkande mot de som inte är lite större, mind you! :-)
12 nov, 2011 14:04 |
|
Borttagen
|
Jag förstår inte varför man måste kalla folk för feta eller smala över huvud taget utöver i beskrivande syfte för andra parter.
Det är ju meningslöst att säga till någon att den är fet eller smal, i annat syfte än att faktiskt vara taskig, eller om man är vänner och vill påpeka att någon som kämpat för att gå ned i vikt har lyckats med det. 12 nov, 2011 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen