Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lee M A
Elev |
Blir nog västerås för att dom jag ska se den med inte kommer gå med på att se den i stockholm, men är det någon som vet om det kommer några kändisar i år jag hörde att förra var det Mark och Evanna, och före det oliver och James!
"You're joking, Perce! You actually are joking.... I don’t think I’ve heard you joke since you were.. –" - Fred's last words! 13 jun, 2011 21:43 |
|
Maharajah
Elev |
Det är ju faktiskt samma film i 2d som 3d
Ni som sett 3d på bio vet ju att det inte är så effektfullt som man tror. Mest irriterande enligt mig 13 jun, 2011 21:44 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Maharajah: Det är ju faktiskt samma film i 2d som 3d Ni som sett 3d på bio vet ju att det inte är så effektfullt som man tror. Mest irriterande enligt mig Ja, men det måste väl vara annan gräns i 2D än i 3D?! Jag som gått och deppat i flera dar och knappt orkat gå till skolan! Vad ska jag göra nu då när jag fattat att jag inte ska få se filmen på bio alls? Dö eller?
13 jun, 2011 21:47 |
|
seamus
Elev |
13 jun, 2011 21:48 |
|
Skroffsan
Elev |
Bio, även fast ja e för liten... vi säger att jag ser ut att vara 15 ^^
Kram...! 13 jun, 2011 21:49 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
14 jun, 2011 10:12 |
|
Katla
Elev |
Då har dom nog fått MAAASSVIS med klagomål, för igår var det 15-årsgräns.... ♏︎ 14 jun, 2011 11:21 |
|
Danzi
Elev |
Jag funderar på att åka fram och tillbaka till London, bara för att gå på galapremiären.. hm..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 jun, 2011 11:53 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag är på landet då så det blir bio i halmstad, inte EXAKT på premiären men typ en, två dagar senare. Jag vill nog se den i 2D först, man tänker ju mindre på handligen om det sticker ut saker ur skärmen
Så kan jag ju alltid titta på den i 3D hemma fyrahundratjuttioelva gånger sen 14 jun, 2011 12:25 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Men nu står det att det är 15 års gräns igen! Nån som vet vad SF har för mail adress?
14 jun, 2011 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen