@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av EmahS: Jag vill bara hem! Är så jävla trött. Och så köra hem i två timmar. Då måste man vara alert! Var är du ngnstans?? =) På en festival utanför Alvesta. Och min kompis vägrar åka hem... Och jag lär väl bli tvungen att köra eftersom vi har min bil
26 aug, 2012 01:49 |
|
Tvilling
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#market.php?seller=16469 ;D ehe, jag är kind in love med att sälja och köpa grejer på marknaden x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 01:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Din telefon har ont om minne. Frigör några filer innan du kan använda programmet.
JAG HAR JU BARA TRE APPAR OCH HAR HAFT ÖVER 20 DUMMA TELEFON!!! Hej 26 aug, 2012 01:54 |
|
EmahS
Elev |
Skulle kunna gråta av trötthet nu.
Och klockan är två. Kommer vara hemma tidigast 4. Alltså jag orkar inte det här. Kan någon komma och rädda mig?
26 aug, 2012 01:59 |
|
Tvilling
Elev |
natti natti mugglis folk!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 02:07 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av M4L13: YO BROTHAS spenderat 5 timmar framför tvn med Katla owo kändes som typ en halvtimme,lawl Najs!! =D Vad gör ni nu? i don't know owo funderar över livets mening lawl
26 aug, 2012 02:35 |
|
Katla
Elev |
tretton inloggade wohoo party hard
♏︎ 26 aug, 2012 03:58 |
|
M4L13
Elev |
26 aug, 2012 05:01 |
|
Borttagen
|
Jag somnade ganska tidigt, och skulle nog fortfarande sova om inte det att jag glömde ha mobilen på ljudlös .__. men personen som smsade är förlåten
26 aug, 2012 06:45 |
|
Borttagen
|
HEj folk, idag ska jag kolla på lägenheten.
26 aug, 2012 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen