@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =) I see Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic Luna Chang: Jag bor där lilla och stora luleälven möts, i en by med omkring 800 invånare. 26 aug, 2012 01:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 01:25
|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =) I see Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic Jag bara antog att de har använt samma musik =) Jag har dock sett slutet på den! Och jag tycker den är lite för obehaglig för min smak x) Jag är mes! =) - just like themarauder 26 aug, 2012 01:25 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, vi kommer lätt att komma till sida 7000 idag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 01:26 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =) I see Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic Jag bara antog att de har använt samma musik =) Jag har dock sett slutet på den! Och jag tycker den är lite för obehaglig för min smak x) Jag är mes! Haha, ja, jag vet ju inte eftersom jag inte har sett teatern 26 aug, 2012 01:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av themarauder: Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =) I see Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic Jag bara antog att de har använt samma musik =) Jag har dock sett slutet på den! Och jag tycker den är lite för obehaglig för min smak x) Jag är mes! Haha, ja, jag vet ju inte eftersom jag inte har sett teatern Haha XD alltså jag måste alltid se något mysigt innan jag somnar, för jag influeras så lätt på mina drömmar. =) - just like themarauder 26 aug, 2012 01:30 |
|
M4L13
Elev |
26 aug, 2012 01:32 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av M4L13: YO BROTHAS spenderat 5 timmar framför tvn med Katla owo kändes som typ en halvtimme,lawl Najs!! =D Vad gör ni nu? =) - just like themarauder 26 aug, 2012 01:40 |
|
Tvilling
Elev |
Borsta tänderna när du är riktigt glad!
*klapp, klapp* Bortsa tänderna när du är riktigt glad! *klapp, klapp* Du kan också glädja andra Som på denna jorden vandra Borsta tänderna när du är riktigt glad! ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 01:42 |
|
EmahS
Elev |
26 aug, 2012 01:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av EmahS: Jag vill bara hem! Är så jävla trött. Och så köra hem i två timmar. Då måste man vara alert! Var är du ngnstans?? =) =) - just like themarauder 26 aug, 2012 01:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen