Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6991 6992 6993 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

I see Men om man vill se musikalfilmer så är ju Sweeny Tood något att snacka om! Jaja, jag måste verkligen gå nu God natt

Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD

Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic ) Haha, men filmen! Sweeney Todd: the Demon Barberer of Fleet Street
Luna Chang: Jag bor där lilla och stora luleälven möts, i en by med omkring 800 invånare.

26 aug, 2012 01:22

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 01:25
Antal ändringar: 1

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

I see Men om man vill se musikalfilmer så är ju Sweeny Tood något att snacka om! Jaja, jag måste verkligen gå nu God natt

Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD

Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic ) Haha, men filmen! Sweeney Todd: the Demon Barberer of Fleet Street

Jag bara antog att de har använt samma musik =) Jag har dock sett slutet på den! Och jag tycker den är lite för obehaglig för min smak x) Jag är mes!

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:25

Solkatten
Elev

Avatar


Lol, vi kommer lätt att komma till sida 7000 idag

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 aug, 2012 01:26

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

I see Men om man vill se musikalfilmer så är ju Sweeny Tood något att snacka om! Jaja, jag måste verkligen gå nu God natt

Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD

Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic ) Haha, men filmen! Sweeney Todd: the Demon Barberer of Fleet Street

Jag bara antog att de har använt samma musik =) Jag har dock sett slutet på den! Och jag tycker den är lite för obehaglig för min smak x) Jag är mes!

Haha, ja, jag vet ju inte eftersom jag inte har sett teatern Men den är ju bra! Jag är nog också en liten mes; varje natt innan jag ska sova dyker Leatherface upp i mina tankar, och igår tror jag - hade han teparty med Slenderman

26 aug, 2012 01:27

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

I see Men om man vill se musikalfilmer så är ju Sweeny Tood något att snacka om! Jaja, jag måste verkligen gå nu God natt

Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD

Nej, fy, jag hatar teater men vill bli skådespelare.. (Good logic ) Haha, men filmen! Sweeney Todd: the Demon Barberer of Fleet Street

Jag bara antog att de har använt samma musik =) Jag har dock sett slutet på den! Och jag tycker den är lite för obehaglig för min smak x) Jag är mes!

Haha, ja, jag vet ju inte eftersom jag inte har sett teatern Men den är ju bra! Jag är nog också en liten mes; varje natt innan jag ska sova dyker Leatherface upp i mina tankar, och igår tror jag - hade han teparty med Slenderman

Haha XD alltså jag måste alltid se något mysigt innan jag somnar, för jag influeras så lätt på mina drömmar.

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:30

M4L13
Elev

Avatar


YO BROTHAS
spenderat 5 timmar framför tvn med Katla owo
kändes som typ en halvtimme,lawl

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

26 aug, 2012 01:32

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av M4L13:
YO BROTHAS
spenderat 5 timmar framför tvn med Katla owo
kändes som typ en halvtimme,lawl

Najs!! =D Vad gör ni nu?

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:40

Tvilling
Elev

Avatar

+1


Borsta tänderna när du är riktigt glad!
*klapp, klapp*
Bortsa tänderna när du är riktigt glad!
*klapp, klapp*
Du kan också glädja andra
Som på denna jorden vandra
Borsta tänderna när du är riktigt glad!

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

26 aug, 2012 01:42

EmahS
Elev

Avatar


Jag vill bara hem! Är så jävla trött. Och så köra hem i två timmar. Då måste man vara alert!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

26 aug, 2012 01:42

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av EmahS:
Jag vill bara hem! Är så jävla trött. Och så köra hem i två timmar. Då måste man vara alert!

Var är du ngnstans?? =)

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:45

1 2 3 ... 6991 6992 6993 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.