Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6990 6991 6992 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tvilling
Elev

Avatar


26 aug, 2012 01:07

themarauder
Lärare

Avatar


Ronald Weasley: Vet inte ur vilken synvinkel din åsikt kommer ifrån, men från en musikalisk synvinkel är det en otrolig film!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ff.asset.soup.io%2Fasset%2F1192%2F7487_2f7a.gif

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:09

Luna Chang
Elev

Avatar


Ronald Weasley alltså inte så jättelångt från mig men exakt vars vet jag inte vars det blir

Hej

26 aug, 2012 01:11

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Vet inte ur vilken synvinkel din åsikt kommer ifrån, men från en musikalisk synvinkel är det en otrolig film!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ff.asset.soup.io%2Fasset%2F1192%2F7487_2f7a.gif

Nä, men efter att man har sett Harry Potter är det svårt att bli imponerad Haha, nä, men asså handligen om en groda, prinsessa bla, bla, bla... Nej, inget för mig xD Men var det en musikalfilm? Jag minns inte xD
Luna Chang: Aha

Förövrigt så är knutte i stan nu. Han verkar vara en nattuggla o.O

26 aug, 2012 01:11

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 01:15
Antal ändringar: 1

themarauder
Lärare

Avatar


Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:15

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

I see Men om man vill se musikalfilmer så är ju Sweeny Tood något att snacka om! Jaja, jag måste verkligen gå nu God natt

26 aug, 2012 01:16

Luna Chang
Elev

Avatar


Ronald Weasley Är jag skumm om jag får det till att bli i Sikfors?

Hej

26 aug, 2012 01:16

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Ronald Weasley Är jag skumm om jag får det till att bli i Sikfors?

Yep... Haha nä, jag skoja bara! Det var jag som beskrev det dåligt. Man kanske skulle kunna säga 13 mil nordväst om Luleå

26 aug, 2012 01:18

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av themarauder:
Ronald Weasley: Haha, det är Disney? =) Musik var femte minut och en saga som man har gjort om för att anpassa den för barn och vuxna! =D

Jag är en Disneyfantast helt enkelt! =)

I see Men om man vill se musikalfilmer så är ju Sweeny Tood något att snacka om! Jaja, jag måste verkligen gå nu God natt

Jag såg Sweeney Todd live på operan i gbg. Musiken var ingenting som föll i min smak xD

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 01:20

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Luna Chang:
Ronald Weasley Är jag skumm om jag får det till att bli i Sikfors?

Yep... Haha nä, jag skoja bara! Det var jag som beskrev det dåligt. Man kanske skulle kunna säga 13 mil nordväst om Luleå


Haha, okejj förstod att det inte var det för då borde jag nästan känna dig eftersom kag vet vilka dom flesta där är

Hej

26 aug, 2012 01:21

1 2 3 ... 6990 6991 6992 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.