One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
http://myonedirection.bloggplatsen.se/
En tjej som skriver riktigt bra 1D noveller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 16:35 |
|
childhoodlight
Elev |
oj det var fel länk haha http://idaredyoubambi.tumblr.com/post/31719409027/louiss-tweets-and-management there you go Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: http://media.tumblr.com/tumblr_mah13hLHyl1ro3n2f.png ALLTSÅ SHUT UP det är inte management det är bara det att Louis är trött precis som vilken normal person skulle vara. Hur kan man vara såhär respektlöst och gå SÅ långt? Detta var precis Louis menade med sina "teorier". God. damn. it. f'låt no
18 sep, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
childhoodlight: That was the biggest load of bullshit I've ever read.
Precis som Tumblr-bloggen http://reasonswhyelounorisntreal.tumblr.com/ och reasonswhylarrystylinsonisreal.tumblr.com/ 18 sep, 2012 18:42 |
|
childhoodlight
Elev |
18 sep, 2012 19:39 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av childhoodlight: http://24.media.tumblr.com/tumblr_maiu82AGIQ1qatjbzo1_500.png o m g what is up with people i'm out nej men ärligt talat. ska dem försöka tvinga lou att göra slut med eleanor och bli tillsammans med harry or what? Hans kärleksliv är inte någons slags tävling. orkar inte 18 sep, 2012 19:44 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av childhoodlight: http://24.media.tumblr.com/tumblr_maiu82AGIQ1qatjbzo1_500.png o m g what is up with people i'm out nej men ärligt talat. ska dem försöka tvinga lou att göra slut med eleanor och bli tillsammans med harry or what? Hans kärleksliv är inte någons slags tävling. orkar inte nej men det är inte ens det att de fullt ut tror genom att stötta "larry" så kommer de förändra synen på homosexualitet? det är så himla absurt, seriöst
18 sep, 2012 19:55 |
|
Bombarda
Elev |
Jag finner inga ord.... BULLSHIIIT rent ut sagt... fy f*n för att verkligen tro på vad man vill att det ska vara. lär dig titta utanför boxen o upplev den riktiga världen.
Varför skulle killarna inte få ha sin twitter för sig själva? Tror hon verkligen att dem.inte har något liv, de styrs inte som robotar. de är MÄNNISKOR med KÄNSLOR!! skulle louis verkligen fejka sitt förhållande med eleanor? Tror nt det va... Det här med larry,carrot o kevin är en rolig grej o kan vara kul ibland när det inte går över styr. men när det drabbar familjen, bandet o så,då borde man väl iaf tänka om. då är det ju något som nt stämmer. om man nu verkligen stöttar bandet till 110% borde man väl vara mån om dem, inte förstöra bandet.... Jag blir så ledsen av att läsa allt struntprat. Louis har rätt att säga ifrån när det blir jobbigt för honom o hans nära. Han har sina åsikter precis som alla andra. Jag hade kunnat skriva 1000 sidor till men det skulle vara tråkigt att bara läsa negativa falska saker. tack o hej från mig I will always support u Louis, i hope this shit stops soon♥ Kärlek till alla! 18 sep, 2012 20:06 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Neeyum: Skrivet av childhoodlight: http://24.media.tumblr.com/tumblr_maiu82AGIQ1qatjbzo1_500.png o m g what is up with people i'm out nej men ärligt talat. ska dem försöka tvinga lou att göra slut med eleanor och bli tillsammans med harry or what? Hans kärleksliv är inte någons slags tävling. orkar inte nej men det är inte ens det att de fullt ut tror genom att stötta "larry" så kommer de förändra synen på homosexualitet? det är så himla absurt, seriöst arrgh nej tack blir så arg 18 sep, 2012 20:31 |
|
Remembrall
Elev |
alltså hur kan folk analysera grejer på denna nivån? snacka om att man måste vara långsint och kreativ lol
19 sep, 2012 20:13 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Remembrall: alltså hur kan folk analysera grejer på denna nivån? snacka om att man måste vara långsint och kreativ lol det är nästan faschinerande 19 sep, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen