@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn 25 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
R.I.P Niel Armstrong,en tyst minut för Niel Armstrong
25 aug, 2012 22:37 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn Tack 25 aug, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn Tack Ooooh, okej. Det måste vara surt att vara i det elevhemmet som man inte riktigt känner sig hemma i. :c 25 aug, 2012 22:40 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn Tack Ooooh, okej. Det måste vara surt att vara i det elevhemmet som man inte riktigt känner sig hemma i. :c Jo, jag gillar fortfarande Gryffindor, men jag gillar nog Ravenclaw mer :$ 25 aug, 2012 22:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Haha, varsegod!! Och smaklig måltid!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Jag vet! Vi delar på det! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Men jag sa först! Så det så! Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går... Kräftor?? Skojar du? Jag kan ta dina om du vill!? näää, jag gör det! Jag vill också ha yey!!! Tack Jag önskar jag kunnat skicka några till er, själv åt jag ingen, det går helt enkelt inte!
25 aug, 2012 22:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Här sitter jag och räcker upp min vänstra hand utan anledning..
Hej 25 aug, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Asså, jag är så trött så jag tror att jag dör.
25 aug, 2012 22:57 |
|
Kedjebrev
Elev |
25 aug, 2012 23:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag har en liten liten crush på en mugglis..
MUMS! 25 aug, 2012 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen