Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6983 6984 6985 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD

Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn

25 aug, 2012 22:35

Borttagen

Avatar

+1


R.I.P Niel Armstrong,en tyst minut för Niel Armstrong

25 aug, 2012 22:37

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ronald Weasley:
Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD

Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn

Tack Jag vet, jag älskar den här användaren, men det är elevhemmet... Jag är en Ravendorare, men på Pottermore är jag i Ravenclaw, och jag har börjat acceptera det och tycka om Ravenclaw mest :$ Men jag ska nog inte göra en ny x)

25 aug, 2012 22:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ronald Weasley:
Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD

Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn

Tack Jag vet, jag älskar den här användaren, men det är elevhemmet... Jag är en Ravendorare, men på Pottermore är jag i Ravenclaw, och jag har börjat acceptera det och tycka om Ravenclaw mest :$ Men jag ska nog inte göra en ny x)

Ooooh, okej. Det måste vara surt att vara i det elevhemmet som man inte riktigt känner sig hemma i. :c

25 aug, 2012 22:40

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ronald Weasley:
Jag vill nästan skapa en ny användare, men det känns inte värt det xD Jag gör det nog inte xD

Varför vill du det?! Du har ju ett jättecoolt namn

Tack Jag vet, jag älskar den här användaren, men det är elevhemmet... Jag är en Ravendorare, men på Pottermore är jag i Ravenclaw, och jag har börjat acceptera det och tycka om Ravenclaw mest :$ Men jag ska nog inte göra en ny x)

Ooooh, okej. Det måste vara surt att vara i det elevhemmet som man inte riktigt känner sig hemma i. :c

Jo, jag gillar fortfarande Gryffindor, men jag gillar nog Ravenclaw mer :$

25 aug, 2012 22:42

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går...

Kräftor?? Skojar du? Det är ju det godaste som finns!

Jag kan ta dina om du vill!?

näää, jag gör det!
Men jag sa först! Så det så!


Jag vill också ha
Jag vet! Vi delar på det!

yey!!! Tack
Haha, varsegod!! Och smaklig måltid!!

Jag önskar jag kunnat skicka några till er, själv åt jag ingen, det går helt enkelt inte!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

25 aug, 2012 22:55

Luna Chang
Elev

Avatar


Här sitter jag och räcker upp min vänstra hand utan anledning..

Hej

25 aug, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Asså, jag är så trött så jag tror att jag dör.

25 aug, 2012 22:57

Kedjebrev
Elev

Avatar


Äntligen ett svalt rum ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1awieRjXG1rs55b4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9uoqpJ1291rfd9neo1_250.gif http://Kaosregn.blogg.se

25 aug, 2012 23:00

Tuggrus
Elev

Avatar


Jag har en liten liten crush på en mugglis..

MUMS!

25 aug, 2012 23:38

1 2 3 ... 6983 6984 6985 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.