@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Solkatten... 1D
25 aug, 2012 20:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Solkatten... 1D Du skämtar väl?! De ska väl ändå inte sluta?! Varför?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2012 20:55 |
|
scarhead
Lärare |
25 aug, 2012 20:58 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ronald Weasley: Min morsa satt vid TV:n och ba': "CASPER SKYNDA DIG!" Och jag far dit i ilfart i tron om att det är One Direction på TV:n, men så möts man av Justin Bieber -.-' Tack för att du förstörde min fanfictionwritingspree, mamma Wait, är du en boydirectioner? I SÅ FALL ÄR DU JÄTTEÅSUM! Ja, det är jag xD Alltså boydirectioner xD Skrivet av Miskel: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ronald Weasley: Min morsa satt vid TV:n och ba': "CASPER SKYNDA DIG!" Och jag far dit i ilfart i tron om att det är One Direction på TV:n, men så möts man av Justin Bieber -.-' Tack för att du förstörde min fanfictionwritingspree, mamma Wait, är du en boydirectioner? I SÅ FALL ÄR DU JÄTTEÅSUM! Harry och Niall ska typ sluta i 1D... om ni nu inte visste dä C: Wat? Nä xD 25 aug, 2012 20:59 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: GUUUUUUD!!!! Igår på idrotten i skolan hade vi fotboll. Jag spelar fotboll, back brukar jag vara och jag är välldigt bra på den piossistionen! Men i andra laget så var Biniam klassens bästa spelare i och han dribblade förbi alla....utom mig! Jag tog bollen av honom! Det var inte i hans beräkning! Mihi!! High Five bro!! Bro? Brother, brorsan. okay men ja det var kul!!!! ♥♥♥♥♥♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 25 aug, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 21:00 |
|
scarhead
Lärare |
25 aug, 2012 21:01 |
|
Ginny00
Elev |
De kan ju inte sluta 1D när de precis ska släppa en singel?
25 aug, 2012 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
Dessutom kommer det en ny skiva i november och de ska ha en stor turné nästa år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2012 21:03 |
|
scarhead
Lärare |
De har själva inte sagt något om det och det hade varit stora nyheter då 1D är så stort. och de spelade in en musikvideo nyligen tillsammans och har ett helt album och en turne runt i världen so yeah.
25 aug, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen