Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 697 698 699 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Min idrottslärare rekommenderade mig att köpa något slags kosttilskott då hon tror att mitt blodsocker är för lågt. Berättade det för mamma och bad henne att köpa det. "Neeeej det behöver du inte!!!!11" Ba oki, skönt att du tar det på allvar.


Gå till doktorn? då kan du bara "in your face!" om det visar sig att du HAR lågt blodsocker, din mamma kanske tror sig ha koll från förgående undersökningar.
HAHA behöver tyvärr ha henne med mig för att kunna gå. Nej, hon sa att det var pga att jag äter lagom enligt henne.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 okt, 2012 17:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Min idrottslärare rekommenderade mig att köpa något slags kosttilskott då hon tror att mitt blodsocker är för lågt. Berättade det för mamma och bad henne att köpa det. "Neeeej det behöver du inte!!!!11" Ba oki, skönt att du tar det på allvar.


Gå till doktorn? då kan du bara "in your face!" om det visar sig att du HAR lågt blodsocker, din mamma kanske tror sig ha koll från förgående undersökningar.
HAHA behöver tyvärr ha henne med mig för att kunna gå. Nej, hon sa att det var pga att jag äter lagom enligt henne.


Lagom enligt henne.. Okej Det kan också ha att göra med att du tex börjar träna/sporta hårt eller för mycket insulin.
Vad har du för symptom?

9 okt, 2012 18:03

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Min idrottslärare rekommenderade mig att köpa något slags kosttilskott då hon tror att mitt blodsocker är för lågt. Berättade det för mamma och bad henne att köpa det. "Neeeej det behöver du inte!!!!11" Ba oki, skönt att du tar det på allvar.


Gå till doktorn? då kan du bara "in your face!" om det visar sig att du HAR lågt blodsocker, din mamma kanske tror sig ha koll från förgående undersökningar.
HAHA behöver tyvärr ha henne med mig för att kunna gå. Nej, hon sa att det var pga att jag äter lagom enligt henne.


Lagom enligt henne.. Okej Det kan också ha att göra med att du tex börjar träna/sporta hårt eller för mycket insulin.
Vad har du för symptom?
Är allmänt yr och hängig, ser stjärnor och det svartnar för ögonen. Jag vet att jag har lågt blodtryck så jag antar att lite av problemet ligger där, men eftersom att det är allra värst när jag har mens är jag rätt säker på att det hänger ihop med blodvärdet på något sätt, antagligen järnbrist. Det är ingen större fara, men superirriterande.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 okt, 2012 18:22

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av LucyMalfoy:
Jag vill bara död. Slippa skolan, slippa allt. Slippa idioter som inte fattar mig

så känner jag också ibland men livet är ju inte bara dåligt

Nästan bara.

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

9 okt, 2012 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
orkar inte mer, det här är anorexia och jag orkar inte.

men jag ska få byta skola. det kan bli bra..
Är du tolv år gammal och har anorexi?

9 okt, 2012 21:10

Lordlollo
Elev

Avatar


Åh shit stör min sjukt mycket på alla dessa som har deagnoserat sig själva med typ anorexi, bulimi och grejer, usch bara sluta. okej om du har blicit diagnoserad av en läkare visst, men gissa typ bara inte.

9 okt, 2012 22:14

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
orkar inte mer, det här är anorexia och jag orkar inte.

men jag ska få byta skola. det kan bli bra..
Är du tolv år gammal och har anorexi?

spelar det egentligen någon roll om man är 12 eller 16?
det är en sjukdom, man kan inte ändra på det.
och jag är ledsen om jag missuppfattade dig eller något :$

9 okt, 2012 22:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
orkar inte mer, det här är anorexia och jag orkar inte.

men jag ska få byta skola. det kan bli bra..
Är du tolv år gammal och har anorexi?

spelar det egentligen någon roll om man är 12 eller 16?
det är en sjukdom, man kan inte ändra på det.
och jag är ledsen om jag missuppfattade dig eller något :$
Tja, det är lite ovanligt att en tolvåring skriver ut på Internet att de har anorexi.
Sedan är det inte så vanligt att tolvåringar kan eller vill svälta sig själva.

9 okt, 2012 22:22

Neeyum
Elev

Avatar


captain j.: då förstår jag.
för övrigt kan jag påpeka att det går alldeles utmärkt. jag fick diagnosen kraftig ätstörning när jag gick i femman, då jag gick ner 10 kg för att jag vägrade äta.
det är inte vanligt, men det händer.

9 okt, 2012 22:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
captain j.: då förstår jag.
för övrigt kan jag påpeka att det går alldeles utmärkt. jag fick diagnosen kraftig ätstörning när jag gick i femman, då jag gick ner 10 kg för att jag vägrade äta.
det är inte vanligt, men det händer.
Precis, inte vanligt. Det var det jag skrev.

9 okt, 2012 22:26

1 2 3 ... 697 698 699 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.