One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Neeyum: Kollade igenom Tumblr-sidorna, och ligger bokstavligen på golvet och skrattar! XD
Gud vad löjligt att tro på det där XD Jeeesus.... 17 sep, 2012 17:25 |
|
Solkatten
Elev |
Tror knappast det är fans. Lågt att hålla på sådär. Bara acceptera det. -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 17:26 |
|
scarhead
Lärare |
17 sep, 2012 17:55 |
|
IamAK
Elev |
förlåt men om man från början joinade fandomen gjorde man det av en anledning. fattar inte hur man bara kan dra... det låter i så fall väldigt mycket som en yttlig besatthet som efter ett tag bara tynat bort. liksom ja, en hel del fans är sjuka men det behöver inte påverka oss alla... vi är här för att vi gillar killarna och deras musik, man behöver inte vara så inne i skvallret och dramat om man tycker att det är jobbigt. menar inget taskigt med det här, just saying
17 sep, 2012 18:08 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av MonsterCookie: Ugh I'd love them to be like that Lite mindre smink och sånt perhaps men musikstilen Snäppet mjukare kanske Lite the kooks fast mer typ metal över det Asddrfadssffvvhhnjjgnh ok nu ser jag dem gå runt på scenen och growla och headbanga und shit like that. how cute. yes give me that please wolfstar deserved better. 17 sep, 2012 18:09 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Min kompis känner en person som jobbar med deras producenter, och tro det eller ej, men nu har hon fått en bok (Dare to dream) med deras autografer på! Gah! Jag är så avis..!
17 sep, 2012 18:36 |
|
childhoodlight
Elev |
http://media.tumblr.com/tumblr_mah13hLHyl1ro3n2f.png
ALLTSÅ SHUT UP det är inte management det är bara det att Louis är trött precis som vilken normal person skulle vara. Hur kan man vara såhär respektlöst och gå SÅ långt? Detta var precis Louis menade med sina "teorier". God. damn. it.
17 sep, 2012 22:55 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: http://media.tumblr.com/tumblr_mah13hLHyl1ro3n2f.png ALLTSÅ SHUT UP det är inte management det är bara det att Louis är trött precis som vilken normal person skulle vara. Hur kan man vara såhär respektlöst och gå SÅ långt? Detta var precis Louis menade med sina "teorier". God. damn. it. f'låt ![]() 18 sep, 2012 00:58 |
|
Katla
Elev |
sida 699 ehehe
not sorry ♏︎ 18 sep, 2012 02:34 |
|
IamAK
Elev |
childhoodlight - vad står det? ser inte riktigt, bilden är för liten.
18 sep, 2012 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen