@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Har kommit på att vår dialekt har vissa konstiga grammatikfel.... o_O Vilken dialekt är vår x)? Vi finlandsvenskar runt Vasa x) Jaha x) Japp ^-^ t.ex. på "riktig svenska" säger man: Klaus', Johannas vi säger: Klausins eller Klausos, Johannasos Just... da fuq? XD Vi gör det väldigt få gånger, men i alla fall XD HAHA, lol! xD
25 aug, 2012 17:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: fick mer GIRL:IT reklam i brevlådan so prepare for rage seriously. Vilken ålder är GIRL:IT riktad till? För tjejerna på bilderna i reklamen, med stora läppglansleenden och armarna fulla av tjejböcker, ser ut att vara runt 9-11 år gamla. Jag fick ett smakprov av GIRL:IT magazine och där fanns ett test: Din klädstil avslöjar vem du egentligen är! (so true omg i'm gonna throw up killarna kryper förförisk vill inget hellre tjej 9-11 år sveriges bästa tjejbokklubb För övrigt blir jag nästan sugen på att beställa deras VÄLKOMSTPAKET för nio kronor just to completely rip apart and laugh at "TJEJGUIDEN". En bok om Accessoarer och Hårtips och Makeup och Killar. oh yes. i want to cryyyy Jag är medlem i Girl:it men ska sluta denna månaden. Innan hette det TL-Klubben och redan då var det sjukt många som klagade på att det var förmycket rosa och lila och att de försökte få med färger som skulle passa alla och nu är exakt hela klubben i rosa och lila. HAHAHA. Men Girl:it suger. Man får typ två-tre böcker per box och jag har knappt läst hälften jag har fått. Dock säger gamla medlemmar att när den hette Funtasie (som den hette innan TL-Klubben) var allting jättebra. Till och med böckerna. Men tyvärr var jag inte medlem då. Rekommenderar er att inte bli medlem där. (a) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2012 17:34 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet! Vi delar på det! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Men jag sa först! Så det så! Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går... Kräftor?? Skojar du? Jag kan ta dina om du vill!? näää, jag gör det! Jag vill också ha 25 aug, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Jag vet! Vi delar på det! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Men jag sa först! Så det så! Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går... Kräftor?? Skojar du? Jag kan ta dina om du vill!? näää, jag gör det! Jag vill också ha yey!!! Tack 25 aug, 2012 17:36 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, varsegod!! Och smaklig måltid!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Jag vet! Vi delar på det! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Men jag sa först! Så det så! Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går... Kräftor?? Skojar du? Jag kan ta dina om du vill!? näää, jag gör det! Jag vill också ha yey!!! Tack 25 aug, 2012 17:40 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker att folk borde använda Sökmotorn mera.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2012 17:40 |
|
themarauder
Lärare |
25 aug, 2012 17:51 |
|
Ronald Weasley
Elev |
NOOOOOOO! JAG MISSADE 6969
25 aug, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Tom Felton ♥
25 aug, 2012 18:17 |
|
EmahS
Elev |
Är på festival och myser, men är så satans trött. Och det är 8 timmar festival till, och sen 2 timmar att köra hem
25 aug, 2012 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen