Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6972 6973 6974 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Har kommit på att vår dialekt har vissa konstiga grammatikfel.... o_O

Vilken dialekt är vår x)?

Vi finlandsvenskar runt Vasa x)

Jaha x)

Japp ^-^
t.ex. på "riktig svenska" säger man: Klaus', Johannas
vi säger: Klausins eller Klausos, Johannasos
Just... da fuq? XD Vi gör det väldigt få gånger, men i alla fall XD

HAHA, lol! xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 aug, 2012 17:33

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
fick mer GIRL:IT reklam i brevlådan so prepare for rage

seriously. Vilken ålder är GIRL:IT riktad till? För tjejerna på bilderna i reklamen, med stora läppglansleenden och armarna fulla av tjejböcker, ser ut att vara runt 9-11 år gamla. Jag fick ett smakprov av GIRL:IT magazine och där fanns ett test: Din klädstil avslöjar vem du egentligen är! (so true omg ) ett av testresultaten var: "Förförisk: du älskar att killarna kryper för dig! Så bra, för de vill ju inget hellre"
i'm gonna throw up
killarna
kryper
förförisk
vill inget hellre
tjej
9-11 år

sveriges bästa tjejbokklubb

För övrigt blir jag nästan sugen på att beställa deras VÄLKOMSTPAKET för nio kronor just to completely rip apart and laugh at "TJEJGUIDEN". En bok om Accessoarer och Hårtips och Makeup och Killar. oh yes.

i want to cryyyy

Jag är medlem i Girl:it men ska sluta denna månaden. Innan hette det TL-Klubben och redan då var det sjukt många som klagade på att det var förmycket rosa och lila och att de försökte få med färger som skulle passa alla och nu är exakt hela klubben i rosa och lila. HAHAHA. Men Girl:it suger. Man får typ två-tre böcker per box och jag har knappt läst hälften jag har fått. Dock säger gamla medlemmar att när den hette Funtasie (som den hette innan TL-Klubben) var allting jättebra. Till och med böckerna. Men tyvärr var jag inte medlem då. Rekommenderar er att inte bli medlem där. (a)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 aug, 2012 17:34

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går...

Kräftor?? Skojar du? Det är ju det godaste som finns!

Jag kan ta dina om du vill!?

näää, jag gör det!
Men jag sa först! Så det så!


Jag vill också ha
Jag vet! Vi delar på det!

25 aug, 2012 17:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går...

Kräftor?? Skojar du? Det är ju det godaste som finns!

Jag kan ta dina om du vill!?

näää, jag gör det!
Men jag sa först! Så det så!


Jag vill också ha
Jag vet! Vi delar på det!

yey!!! Tack

25 aug, 2012 17:36

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Det blir kräftor till middag, och jag som inte klarar av att äta kräftor... Vi får se hur det går...

Kräftor?? Skojar du? Det är ju det godaste som finns!

Jag kan ta dina om du vill!?

näää, jag gör det!
Men jag sa först! Så det så!


Jag vill också ha
Jag vet! Vi delar på det!

yey!!! Tack
Haha, varsegod!! Och smaklig måltid!!

25 aug, 2012 17:40

Solkatten
Elev

Avatar


Tycker att folk borde använda Sökmotorn mera.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 aug, 2012 17:40

themarauder
Lärare

Avatar


Jag svettas...

=) - just like themarauder

25 aug, 2012 17:51

Ronald Weasley
Elev

Avatar


NOOOOOOO! JAG MISSADE 6969

25 aug, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


Tom Felton ♥

25 aug, 2012 18:17

EmahS
Elev

Avatar


Är på festival och myser, men är så satans trött. Och det är 8 timmar festival till, och sen 2 timmar att köra hem

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

25 aug, 2012 18:21

1 2 3 ... 6972 6973 6974 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.