@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
25 aug, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Har kommit på att vår dialekt har vissa konstiga grammatikfel.... o_O Vilken dialekt är vår x)? Vi finlandsvenskar runt Vasa x) 25 aug, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: GUUUUUUD!!!! Igår på idrotten i skolan hade vi fotboll. Jag spelar fotboll, back brukar jag vara och jag är välldigt bra på den piossistionen! Men i andra laget så var Biniam klassens bästa spelare i och han dribblade förbi alla....utom mig! Jag tog bollen av honom! Det var inte i hans beräkning! Mihi!! High Five bro!! Bro? Brother, brorsan. 25 aug, 2012 16:40 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Har kommit på att vår dialekt har vissa konstiga grammatikfel.... o_O Vilken dialekt är vår x)? Vi finlandsvenskar runt Vasa x) Jaha x)
25 aug, 2012 16:40 |
|
Afturelding
Elev |
25 aug, 2012 16:43 |
|
Solkatten
Elev |
Visste inte att ABBA var så kända till och med i Japan
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Har kommit på att vår dialekt har vissa konstiga grammatikfel.... o_O Vilken dialekt är vår x)? Vi finlandsvenskar runt Vasa x) Jaha x) Japp ^-^ t.ex. på "riktig svenska" säger man: Klaus', Johannas vi säger: Klausins eller Klausos, Johannasos Just... da fuq? XD Vi gör det väldigt få gånger, men i alla fall XD 25 aug, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Jag har kommit på en sak! Istället för korkar i flaskor, borde man inte kunna ha ner en tampong i flaskans innehåll och ha upp den i flaskhalsen? Skämtar inte ens, borde fungera asbra. Det gör det, men blir kanske inte så gott att dricka? 25 aug, 2012 16:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vänta nu... I Harry Potter in 99 Seconds är det samma person som är båda? Hahah, ja. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2012 16:47 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vänta nu... I Harry Potter in 99 Seconds är det samma person som är båda? Hahah, ja. xD Hehe oj.... XD
25 aug, 2012 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen