Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
WHAT IS THIS?! Wow, tack så jätte jätte jätte JÄTTE mycket! :'D Du gjorde min fredag toppen!♥ 9 mar, 2012 19:36 |
|
_SanD_
Elev |
9 mar, 2012 19:36 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Luna 1: linnvendela: Jag förstår dig inte ibland, när du säger att du inte är vacker. Det verkar omöjligt att någon skulle missa det. Du tycker du är tjock, andra kanske tycker du är för smal. Vet du vad jag tycker? Jag tycker du är alldeles perfekt. Inte tjock, inte smal. Perfekt. Och även om vissa idiotiska människor i din klass inte förstår det, så förstår jag det. Jag, mugglis, alla vettiga människor förstår det. Och du är vettig, så det är ett mysterium varför du inte håller med. Du är vacker, du är smart, du är fantastisk. Du är perfekt, på alla sätt och vis. Du är starkare på insidan än någon någonsin kommer bli på utsidan. Du är underbar. Och jag hoppas du förstår det snart ♥ Vännen ♥ Är det någon här som är perfekt så är det du. Du är så mycket modigare än mig, och barnen är bara dumma. Jag vet inte vad de vill dig, men vilka idioter. Du vet vad jag tycker. Och du vet vad som händ när du rörde ett. Du är så jävla fin att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Att du bryr dig. Att du finns där. Du är inte tjock, hur smala och sportiga alla andra än är kommer det aldrig att förändra den du är, och din personlighet sitter inte i siffrorna på vågen Jag är glad över att jag lärde känna dig, och stolt över dig. Du vet att jag alltid finns här ♥ Jaha. 9 mar, 2012 19:44 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Tack så mkt sötnosen! Men du det är det du som är, jag kan inte tacka dig nog för allt fantastiskt du gör för mig ♥
9 mar, 2012 19:59 |
|
Luna 1
Elev |
linnvendela KOM. HIT. NU. JAG. SKA. KRAMA. IHJÄL. DIG. ♥
Seriöst, ord kan inte förklara... ABFJAH GJVSG JV. KOM HIT. NU. ♥
Tumblr.
9 mar, 2012 20:02 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Luna 1: linnvendela KOM. HIT. NU. JAG. SKA. KRAMA. IHJÄL. DIG. ♥ Seriöst, ord kan inte förklara... ABFJAH GJVSG JV. KOM HIT. NU. ♥ Krama inte ihjäl mig, snälla? ♥ Jag skulle gärn vilja komma, grejen är den att du är så långt bort </3 Jaha. 9 mar, 2012 20:05 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Luna 1: linnvendela KOM. HIT. NU. JAG. SKA. KRAMA. IHJÄL. DIG. ♥ Seriöst, ord kan inte förklara... ABFJAH GJVSG JV. KOM HIT. NU. ♥ Krama inte ihjäl mig, snälla? ♥ Jag skulle gärn vilja komma, grejen är den att du är så långt bort </3 Jag ska försöka, men jag lovar inget DU MÅSTE LÄRA DIG ATT SPRINGA I LJUSHASTIGHET. Nej, men raring, jag vet. Det suger ♥
Tumblr.
9 mar, 2012 20:08 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Luna 1: linnvendela KOM. HIT. NU. JAG. SKA. KRAMA. IHJÄL. DIG. ♥ Seriöst, ord kan inte förklara... ABFJAH GJVSG JV. KOM HIT. NU. ♥ Krama inte ihjäl mig, snälla? ♥ Jag skulle gärn vilja komma, grejen är den att du är så långt bort </3 Jag ska försöka, men jag lovar inget DU MÅSTE LÄRA DIG ATT SPRINGA I LJUSHASTIGHET. Nej, men raring, jag vet. Det suger ♥ Outch, känns lite riskfullt, jag vet inte om jag vågar krama dig nu... ;* ♥ Jaa, jag får väl ta och lära mig det! Nejmen vi får ses någon gång. På riktigt ♥ Jaha. 9 mar, 2012 20:11 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Luna 1: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Luna 1: linnvendela KOM. HIT. NU. JAG. SKA. KRAMA. IHJÄL. DIG. ♥ Seriöst, ord kan inte förklara... ABFJAH GJVSG JV. KOM HIT. NU. ♥ Krama inte ihjäl mig, snälla? ♥ Jag skulle gärn vilja komma, grejen är den att du är så långt bort </3 Jag ska försöka, men jag lovar inget DU MÅSTE LÄRA DIG ATT SPRINGA I LJUSHASTIGHET. Nej, men raring, jag vet. Det suger ♥ Outch, känns lite riskfullt, jag vet inte om jag vågar krama dig nu... ;* ♥ Jaa, jag får väl ta och lära mig det! Nejmen vi får ses någon gång. På riktigt ♥ Jag kramar dig ändå, om du vill det eller inte ♥ Det måste vi ♥
Tumblr.
9 mar, 2012 20:14 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Luna 1: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Luna 1: linnvendela KOM. HIT. NU. JAG. SKA. KRAMA. IHJÄL. DIG. ♥ Seriöst, ord kan inte förklara... ABFJAH GJVSG JV. KOM HIT. NU. ♥ Krama inte ihjäl mig, snälla? ♥ Jag skulle gärn vilja komma, grejen är den att du är så långt bort </3 Jag ska försöka, men jag lovar inget DU MÅSTE LÄRA DIG ATT SPRINGA I LJUSHASTIGHET. Nej, men raring, jag vet. Det suger ♥ Outch, känns lite riskfullt, jag vet inte om jag vågar krama dig nu... ;* ♥ Jaa, jag får väl ta och lära mig det! Nejmen vi får ses någon gång. På riktigt ♥ Jag kramar dig ändå, om du vill det eller inte ♥ Det måste vi ♥ Inte för hårt bara? c: ♥ Gah, jag tror jag dör så fin du är ♥ Jaha. 9 mar, 2012 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen