Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Till Choixpeau, för att jag älskar dig och din ff, du är underbart fantastiskt. MEGAMUGGLISFANTASTISKT att en sådanhärlig person ugglan med mig' du är ju HUFFLIG SOM ATTAN!!!!KANSKE SKA VI SÄGA, MEEEEEEGAAAAAMUUUUUUUUGGLIIIIIISSFANTASTISKTASUM ÄR DUUUUUUUUU! Jag säger bara samma saker tillbaka till dig. DU ÄR SÅ SJUKT AWESOME ATT JAG INTE FATTAR HUR DU KAN VARA SÅ BÄST ♥ aaaaaa 17 maj, 2015 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Till Choixpeau, för att jag älskar dig och din ff, du är underbart fantastiskt. MEGAMUGGLISFANTASTISKT att en sådanhärlig person ugglan med mig' du är ju HUFFLIG SOM ATTAN!!!!KANSKE SKA VI SÄGA, MEEEEEEGAAAAAMUUUUUUUUGGLIIIIIISSFANTASTISKTASUM ÄR DUUUUUUUUU! Jag säger bara samma saker tillbaka till dig. DU ÄR SÅ SJUKT AWESOME ATT JAG INTE FATTAR HUR DU KAN VARA SÅ BÄST ♥ DU GÖR MIG JÄÄÄTTEGLAD!!! 17 maj, 2015 19:51 |
|
Emma Granger
Elev |
Jättemånga kramar till världens bästa vän Clara Darkin, du gör mina dagar, mina kvällar och allt. Du är så jävla awesome och jag älskar dig otroligt mycket. Utan dig är jag ingenting och jag är så glad att du står ut med mig hur jobbig jag än är. Jag älskar dig från månen och tillbaka oändligt många gånger ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Trött tjej <333 17 maj, 2015 20:45 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Jättemånga kramar till världens bästa vän Clara Darkin, du gör mina dagar, mina kvällar och allt. Du är så jävla awesome och jag älskar dig otroligt mycket. Utan dig är jag ingenting och jag är så glad att du står ut med mig hur jobbig jag än är. Jag älskar dig från månen och tillbaka oändligt många gånger ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ AWWWW ♥ Dagens kramar till pöm, detsamma bästavän, älskar dig otroligt mycket vet inte hur jag skulle klara mig utan dig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
17 maj, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Chaemy för du verkar snäll :3 ❤
17 maj, 2015 22:34 |
|
Chaemy
Elev |
17 maj, 2015 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack!Skrivet av Borttagen: Till H@nna för att du är så snäll! Förstår dock inte varför du åt morgonen. XD Tack, det behövde jag♥ Men ÅÅÅH! Här får du en kram flr att du är så HIMLA flummig!! Men snälla förklara för mig varför du åt morgonen. GUMMIMASK!! DX Jag åt inte morgonen! Tänk efter! Det är morgon nu. Hur skulle det kunna vara det om jag ätit morgonen?! 18 maj, 2015 07:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du kanske inte åt upp morgonen...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack!Skrivet av Borttagen: Till H@nna för att du är så snäll! Förstår dock inte varför du åt morgonen. XD Tack, det behövde jag♥ Men ÅÅÅH! Här får du en kram flr att du är så HIMLA flummig!! Men snälla förklara för mig varför du åt morgonen. GUMMIMASK!! DX Jag åt inte morgonen! Tänk efter! Det är morgon nu. Hur skulle det kunna vara det om jag ätit morgonen?! MEN DU SMAKADE! 18 maj, 2015 08:07 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
18 maj, 2015 11:27 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Till Ellaravenclaw för att du är fabulös idag! Och till H@nna för att du är så SNÄLL och UNDERBAR! En kram till dig med för att du är världens bästa vän ♥ 18 maj, 2015 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen