One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
vet inte hur man lägger upp videor men här är en länk i alla fall http://www.youtube.com/watch?v=4KuzSPod7Qo
hahahahaha dör, för bra. watch it peeps. 17 sep, 2012 12:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Katla: Omfg va, va, har larryshippers tagit livet av sig för att dom blivit trakasserade or what? o.O
![]()
17 sep, 2012 12:57 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av IamAK: vet inte hur man lägger upp videor men här är en länk i alla fall http://www.youtube.com/watch?v=4KuzSPod7Qo hahahahaha dör, för bra. watch it peeps. hahahaha dör seriöst!
17 sep, 2012 12:59 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Katla: Omfg va, va, har larryshippers tagit livet av sig för att dom blivit trakasserade or what? o.O Ja, alltså, det hade hållit på länge, och de som mobbade var så kallade 'real fans'. Nu blev det liksom för mycket. seriously. ♏︎ 17 sep, 2012 13:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: Katla: Omfg va, va, har larryshippers tagit livet av sig för att dom blivit trakasserade or what? o.O Ja, alltså, det hade hållit på länge, och de som mobbade var så kallade 'real fans'. Nu blev det liksom för mycket. seriously. Seriöst, det här är ju helt jävla sjukt ![]()
17 sep, 2012 13:25 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hänger inre riktigt med... På vilket sätt har det gått för långt? Det är ju bara en kul grej liksom... Eller var... Förklara någon? O.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 13:49 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag hänger inre riktigt med... På vilket sätt har det gått för långt? Det är ju bara en kul grej liksom... Eller var... Förklara någon? O.o reasonswhyelounorisntreal.tumblr.com for example och det är bara en av alla liknande blogs 17 sep, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2012 17:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Solkatten: Jag hänger inre riktigt med... På vilket sätt har det gått för långt? Det är ju bara en kul grej liksom... Eller var... Förklara någon? O.o reasonswhyelounorisntreal.tumblr.com for example och det är bara en av alla liknande blogs Hahahah, men gud så löjligt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 17:18 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: omfg omfg omfg omfg 17 sep, 2012 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen