Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
13 maj, 2015 15:10 |
|
fakeliampayne
Elev |
13 maj, 2015 15:12 |
|
Beben
Elev |
13 maj, 2015 15:14 |
|
fakeliampayne
Elev |
~
Efter att ha spenderat en hel vecka med Luke har vi börjat lära känna varandra mycket bättre och vi kan nog prata om det mesta med varandra. Vi är fortfarande bara som vänner och det känns skönt att ta det i alla fall lite långsamt med honom och bli mer säker på vad jag ska säga till Niall. Nu är vi i mitt hus, i London alltså, och ser på någon film med en skål popcorn mellan oss. Den är ganska tråkig, så jag börjar skriva ett meddelande åt Niall. ![]()
13 maj, 2015 21:49 |
|
Beben
Elev |
Jag ser kort på Harry när han tar upp sin telefon, men jag försöker att inte bry mig. Jag ska inte ljuga och säga att jag inte har stora känslor för Harry, för det har jag verkligen. Och det blir bara mer och mer.
13 maj, 2015 21:52 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Kan vi ses senare idag hemma hos dig?
Jag vill prata." skriver jag och lägger ner telefonen igen innan jag lutar mig mot Luke. ![]()
13 maj, 2015 21:55 |
|
Beben
Elev |
13 maj, 2015 21:56 |
|
fakeliampayne
Elev |
13 maj, 2015 21:59 |
|
Beben
Elev |
13 maj, 2015 22:00 |
|
fakeliampayne
Elev |
13 maj, 2015 22:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen