Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
7 mar, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
7 mar, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amandan: åhåhåh, tack!! Och ja, det finns - DU ! ♥ du är awesome och cool och snäll och .. ALLT!! ♥HarryPotterr, FINNS DET NÅGON UNDERBARARE ÄN DUU?! ♥ du är sjukt awesome, på alla sätt. 7 mar, 2012 22:10 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av AlexZz: InspiredPsychoMinidjuret,DeathDownAlex och alla anda amazing people på The Dark Side! OHHH right back at you!! 7 mar, 2012 22:16 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Amandan: åhåhåh, tack!! Och ja, det finns - DU ! ♥ du är awesome och cool och snäll och .. ALLT!! ♥ HarryPotterr, FINNS DET NÅGON UNDERBARARE ÄN DUU?! ♥ du är sjukt awesome, på alla sätt. Hahaha. aw. Min tumblr!
7 mar, 2012 22:57 |
|
Luna 1
Elev |
linnvendela: Jag förstår dig inte ibland, när du säger att du inte är vacker. Det verkar omöjligt att någon skulle missa det. Du tycker du är tjock, andra kanske tycker du är för smal. Vet du vad jag tycker?
Jag tycker du är alldeles perfekt. Inte tjock, inte smal. Perfekt. Och även om vissa idiotiska människor i din klass inte förstår det, så förstår jag det. Jag, mugglis, alla vettiga människor förstår det. Och du är vettig, så det är ett mysterium varför du inte håller med. Du är vacker, du är smart, du är fantastisk. Du är perfekt, på alla sätt och vis. Du är starkare på insidan än någon någonsin kommer bli på utsidan. Du är underbar. Och jag hoppas du förstår det snart ♥
Tumblr.
9 mar, 2012 07:36 |
|
Anapneo
Elev |
9 mar, 2012 18:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 mar, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Lills, Jenny123,
Ginny.:.Weasly, Ingis, och alla andra mina vänner: NI ÄR AWESOME!!!!!!!!!! 9 mar, 2012 19:21 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Komplimang till scarhead För att hon är grymt snäll på alla sätt och vis! Och för att hon står ut med att jag skickar meddelanden hela tiden!
9 mar, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen