Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Savi: Kintsugi - Hon skriver aldrig till mig. Skrev att hon lyssnade på någon svensk låt och frågade om jag hört den och jag svara ja och sånt. Men sen dess har jag inte hört ett ord. Har inget emot henne, hon gick bakom ryggen på mig i våras vilket jag blev lite besviken över men något som jag har lagt bakom mig. Jag behandlar inte henne anurlunda är vad jag behandlar andra på FB. Självklart pratar jag mer med mina närmaste vänner men annars pratar jag inte med folk alls. Så det är där jag blir så förvirrad. Och mest arg för att hon själv inte kan ta den konversationen... Då låter det ju så himla konstigt. Då börjar jag tro att det är hon som är nojig och orolig? Det är ju rätt så troligt om hon nu är en sådan osäker och rädd individ som hon verkar vara. Klart det inte är en egoboost med vetskapen att majoriteten inte vill ha med henne att göra/att det är svårt att ha henne boendes hos sig. Jag vet inte hur du vill göra men själv skulle jag nog ha skickat ett fint meddelande till henne om hur du ser på saken. Att du inte har det minsta emot henne - att du er henne som en väninna (sort of) och att du kan tänkas höra uppdateringar från henne ibland - om hur hon har det där borta. Kanske kan det vara något som gör henne mer självsäker, stadig, varm-om-hjärtat, mindre orolig. Självklart skall du inte skriva något alls om du inte känner för att föra en dialog med henne. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2012 13:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Savi: Kintsugi - Hon skriver aldrig till mig. Skrev att hon lyssnade på någon svensk låt och frågade om jag hört den och jag svara ja och sånt. Men sen dess har jag inte hört ett ord. Har inget emot henne, hon gick bakom ryggen på mig i våras vilket jag blev lite besviken över men något som jag har lagt bakom mig. Jag behandlar inte henne anurlunda är vad jag behandlar andra på FB. Självklart pratar jag mer med mina närmaste vänner men annars pratar jag inte med folk alls. Så det är där jag blir så förvirrad. Och mest arg för att hon själv inte kan ta den konversationen... Då låter det ju så himla konstigt. Då börjar jag tro att det är hon som är nojig och orolig? Det är ju rätt så troligt om hon nu är en sådan osäker och rädd individ som hon verkar vara. Klart det inte är en egoboost med vetskapen att majoriteten inte vill ha med henne att göra/att det är svårt att ha henne boendes hos sig. Jag vet inte hur du vill göra men själv skulle jag nog ha skickat ett fint meddelande till henne om hur du ser på saken. Att du inte har det minsta emot henne - att du er henne som en väninna (sort of) och att du kan tänkas höra uppdateringar från henne ibland - om hur hon har det där borta. Kanske kan det vara något som gör henne mer självsäker, stadig, varm-om-hjärtat, mindre orolig. Självklart skall du inte skriva något alls om du inte känner för att föra en dialog med henne. Det jag känner dock är att det känns lite fånigt att jag ska skicka iväg något till henne eftersom att hon troligtvis själv vet om konvon jag hade igår. Och tror också att hon måste lära sig att det inte är helt lätt heller, alla kan inte svansa bakom henne och göra så att hon mår bra. Så var det när vi var i Orlando också, allting ska passa henne och jag tror att hon behöver en väckning som stärker henne som person. Haha, If you see what I mean
7 okt, 2012 13:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Savi: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Savi: Kintsugi - Hon skriver aldrig till mig. Skrev att hon lyssnade på någon svensk låt och frågade om jag hört den och jag svara ja och sånt. Men sen dess har jag inte hört ett ord. Har inget emot henne, hon gick bakom ryggen på mig i våras vilket jag blev lite besviken över men något som jag har lagt bakom mig. Jag behandlar inte henne anurlunda är vad jag behandlar andra på FB. Självklart pratar jag mer med mina närmaste vänner men annars pratar jag inte med folk alls. Så det är där jag blir så förvirrad. Och mest arg för att hon själv inte kan ta den konversationen... Då låter det ju så himla konstigt. Då börjar jag tro att det är hon som är nojig och orolig? Det är ju rätt så troligt om hon nu är en sådan osäker och rädd individ som hon verkar vara. Klart det inte är en egoboost med vetskapen att majoriteten inte vill ha med henne att göra/att det är svårt att ha henne boendes hos sig. Jag vet inte hur du vill göra men själv skulle jag nog ha skickat ett fint meddelande till henne om hur du ser på saken. Att du inte har det minsta emot henne - att du er henne som en väninna (sort of) och att du kan tänkas höra uppdateringar från henne ibland - om hur hon har det där borta. Kanske kan det vara något som gör henne mer självsäker, stadig, varm-om-hjärtat, mindre orolig. Självklart skall du inte skriva något alls om du inte känner för att föra en dialog med henne. Det jag känner dock är att det känns lite fånigt att jag ska skicka iväg något till henne eftersom att hon troligtvis själv vet om konvon jag hade igår. Och tror också att hon måste lära sig att det inte är helt lätt heller, alla kan inte svansa bakom henne och göra så att hon mår bra. Så var det när vi var i Orlando också, allting ska passa henne och jag tror att hon behöver en väckning som stärker henne som person. Haha, If you see what I mean Det låter väldigt vettigt. ^_^ Du känner henne absolut bättre än vad jag gör och känner bäst vad som är det rätta. Du fixar det här! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2012 13:18 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska nu skicka ett mail till min mamma och förklara att jag vill byta skola.
Peppa mig? ♥ 8 okt, 2012 17:09 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag ska nu skicka ett mail till min mamma och förklara att jag vill byta skola. Peppa mig? ♥ Pepp, pepp! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 okt, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag ska nu skicka ett mail till min mamma och förklara att jag vill byta skola. Peppa mig? ♥ Du är jättemodig. Du klarar det. Det kommer gå fint. Okej? Din mamma kommer npg att ta det bra, och tänka på ditt bästa. Om inte, så är det verkligen inte schysst. Det kommer gå bra, dett kommer att gå fint ♥ 8 okt, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Jag hatar dig!!!!!
Jo, det finns några i klassen. Speciellt en tjej. Vi kallar henne W. Jag gick till gympan med W och en annan tjej. Då blev W sur på mig, ingen vet varför, och drog mig i håret. Hon hade innan det varit sur på mig, slagit mig och varit allmänt taskig. Jag sa att det inte gjorde ont. Då drog hon igen. Jag drog tillbaka. Då blev hon sur och sa: "Andrea, du kan ju inte dra mig i håret!" (skrek). Och när hon gjorde illa sig på idrotten och jag inte kom fram sa hon: "Andrea, jag har faktiskt gjort illa mig. Du kan faktiskt bry dig!", och jag skulle tydligen tycka synd om henne. Jag fattar inte. Varför ska hon vara så jävla elak mot mig? Vad har jag gjort för att förtjäna det? 8 okt, 2012 19:30 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag ska nu skicka ett mail till min mamma och förklara att jag vill byta skola. Peppa mig? ♥ Pepp(ar) pepp pepp(ar)! Det kommer gå bra Nu får du lite peppar! *Kramar dig genom datorn* *Skickar pepp genom datorn* ♥
8 okt, 2012 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Ginny00: Jag ska nu skicka ett mail till min mamma och förklara att jag vill byta skola. Peppa mig? ♥ Pepp(ar) pepp pepp(ar)! Det kommer gå bra Nu får du lite peppar! *Kramar dig genom datorn* *Skickar pepp genom datorn* ♥ Mailet är skickat :' 8 okt, 2012 20:04 |
|
Majis
Elev |
sanna1324567: Jag vet inte... Du är underbart snäll... Förstår inte varför hon är så knäpp... Avundsjuk, maybe? Men uggla mig gärna om du vill prata! ♥
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 okt, 2012 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen