One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
16 sep, 2012 22:18 |
|
M4L13
Elev |
16 sep, 2012 22:44 |
|
Remembrall
Elev |
hardcore larry shippers alltså sorry not sorry but you freak me out
jag skulle probably gjort samma sak om jag var louis, sjukt vad irriterande att folk hela tiden ska skylla på att det är management så fort killarna säger ifrån, argh
16 sep, 2012 22:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 22:53
|
|
IamAK
Elev |
16 sep, 2012 22:53 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 23:08 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ugh I'd love them to be like that Lite mindre smink och sånt perhaps men musikstilen Snäppet mjukare kanske Lite the kooks fast mer typ metal över det Asddrfadssffvvhhnjjgnh wolfstar deserved better. 16 sep, 2012 23:11 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Ugh I'd love them to be like that Lite mindre smink och sånt perhaps men musikstilen Snäppet mjukare kanske Lite the kooks fast mer typ metal över det Asddrfadssffvvhhnjjgnh ok nu ser jag dem gå runt på scenen och growla och headbanga und shit like that. how cute.
16 sep, 2012 23:25 |
|
superman
Elev |
16 sep, 2012 23:43 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahah. xD Poor boy.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 07:25 |
|
Katla
Elev |
ang. det där dramat, alla som säger att alla Larry-shippers fÖRSTÖR HELA FANDOMEN OCH KILLARNA HATAR OSS OCH BLABLABLAHAHDVWEVDBGEVWYD
you know några personer har DÖDAT SIG SJÄLVA för att dem blev så trakasserade och mobbade på tumblr efter dramat. Flera Larry-tumblrs, bl.a. gaywhitesweater, en av de finaste personerna, deletade sina account för att dem stod inte ut längre. De fick för mycket hat. Dödshot. Uppmaningar att döda sig själva. Och Larry-shippers är 'not real fans' och dessa cybermobbare är? ok. jag har lämnat 1D-fandomen, det gjorde jag egentligen för länge sedan, men nu får det vara nog. På riktigt. I'm out. CONGRATULATIONS 1D FANDOM TO BE THE SHITTIEST FANDOM EVER ♏︎ 17 sep, 2012 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen