Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 694 695 696 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


harrypotterrdu är underbar !

Kärlek till alla!

7 mar, 2012 17:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr du är awesome dude ! ♥
And so are you. P.S: Gillar din signatur :'

Tack. Du är bäst. Det vet du ♥

7 mar, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr du är awesome dude ! ♥
And so are you. P.S: Gillar din signatur :'

Tack. Du är bäst. Det vet du ♥
Och du är bäst ♥ Men det vet du väl?

7 mar, 2012 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr du är awesome dude ! ♥
And so are you. P.S: Gillar din signatur :'

Tack. Du är bäst. Det vet du ♥
Och du är bäst ♥ Men det vet du väl?

Ofc

7 mar, 2012 18:17

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
En komplimang till: astrid.98 som är en fin kompis


Tack ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Varsågod

7 mar, 2012 18:56

Dini99
Elev

Avatar


harrypotter: Taack så fruktansvärt mycket ♥ men det är DU som är bäst! Finis ♥
Hoppas du har det underbart! Puss & Kram till dig!

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

7 mar, 2012 20:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Komplimang till mrs.tonks, fy vad awesome du är


On real? :o Wow! ^^ Du är awesomigare Hey! Vi kan va awesome tillsammans! 8D ♥

7 mar, 2012 20:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ultramannen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
En komplimang till: astrid.98 som är en fin kompis


Tack ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Är det nödvändigt med så många hjärtan?



Nej förlåt kan ta bodt några

7 mar, 2012 21:15

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Komplimang till mrs.tonks, fy vad awesome du är


On real? :o Wow! ^^ Du är awesomigare Hey! Vi kan va awesome tillsammans! 8D ♥

Yääh!
Men vilken AWESOME idé!!!! o: ♥

speech!

7 mar, 2012 21:18

Amandan
Elev

Avatar


HarryPotterr, FINNS DET NÅGON UNDERBARARE ÄN DUU?! ♥
du är sjukt awesome, på alla sätt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

7 mar, 2012 21:56

1 2 3 ... 694 695 696 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.