Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IvveKingh
Elev |
7 mar, 2012 10:18 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Haha, jag är alltid lite bortglömd Tack själv C: 7 mar, 2012 10:59 |
|
Ella01
Elev |
Tack alla som skriver så snälla saker
✩✩✩ 7 mar, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
avifors- TACKTACKTACK!
7 mar, 2012 14:44 |
|
Optic
Elev |
Ultramannen: Till mig? Tack så hemskt mycket ♥
7 mar, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
HEEEEEEEEEEEEJ. Nu ska jag slänga ut en stor, fet komplimang till några av de mugglisar som verkligen betyder något superduperextra för mig. Ni som nu finns med på den här listan har antingen gjort något otroligt betydelsefullt, eller så är ni bara allmänt awesome, schyssta, snälla och bäst.
Amandan, superman, Erica Potter, Anapneo, gabriel isberg, stellaa, M00NSTER, JenJen , Bombarda, Dini99, Katla, NI ÄGEEEEEEEER 7 mar, 2012 16:00 |
|
stellaa
Elev |
HarryPotterr - Tack sötis!!!
Desamma förresten, det var underbart att prata med dig i klubben -Grimmaldiplan-, jag hade SÅ kul! ![]() 7 mar, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: åh hhi, det samma! Jag ska försöka vara mer aktiv där igen HarryPotterr - Tack sötis!!! Desamma förresten, det var underbart att prata med dig i klubben -Grimmaldiplan-, jag hade SÅ kul! 7 mar, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
HarryPotterr du är awesome dude ! ♥
7 mar, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: And so are you. P.S: Gillar din signatur :' HarryPotterr du är awesome dude ! ♥ 7 mar, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen