One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Larryshippers, directioners, everybody, take a look at this: ![]() Och den är inte fejk. ...asså lixom jag hittar den inte? Den måste vara fake (det är ju ändå ett fb foto) Även om jag inte shippar larry så tror jag det är fake. Jamenar var finns den?
16 sep, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Larryshippers, directioners, everybody, take a look at this: ![]() Och den är inte fejk. ...asså lixom jag hittar den inte? Den måste vara fake (det är ju ändå ett fb foto) Även om jag inte shippar larry så tror jag det är fake. Jamenar var finns den? Har upp det på twitter just nu, so it's real.. 16 sep, 2012 19:57 |
|
Knizzlare
Elev |
16 sep, 2012 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 20:11
|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
"there’s a fine line between shipping 2 of the boys, making fun jokes about your ship and actually believing the boys are gay and they will come out someday and they are not happy with their current girlfriends so if you belong to the second group you are a phsyco and Louis doesn’t like you"
16 sep, 2012 20:04 |
|
scarhead
Lärare |
Nej, det är inte fake. Han twittrade det innan, men det raderas.
det har gått så långt med Larry nu (omg poor boy who's named Larry), jag är både glad att Louis sa till och ledsen att det gick så långt att Louis fick skriva sådär. Larry isn't real, can't we all just accept that? 16 sep, 2012 20:12 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 20:13 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Larryshippers, directioners, everybody, take a look at this: ![]() Och den är inte fejk. ...asså lixom jag hittar den inte? Den måste vara fake (det är ju ändå ett fb foto) Även om jag inte shippar larry så tror jag det är fake. Jamenar var finns den? Den är inte fejk. 'Larry' trendar på twitter (eller gjorde iaf) Tryck där och högst upp är Louis tweet
16 sep, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Nej, det är inte fake. Han twittrade det innan, men det raderas. det har gått så långt med Larry nu (omg poor boy who's named Larry), jag är både glad att Louis sa till och ledsen att det gick så långt att Louis fick skriva sådär. Larry isn't real, can't we all just accept that? Raderades? Wut? Jag kan ännu se det? 16 sep, 2012 20:21 |
|
M4L13
Elev |
well, i didn't say that han förlorade ett fan för att larrysaken is not real, det är för att i think that was very rude och jag tycker synd om harry för jag tycker inte att dedär var särskilt snällt mot harry '-'
but maybe that's just me.
16 sep, 2012 20:21 |
|
scarhead
Lärare |
jag tycker att han kunde låtit lite trevligare, men han måste ha blivit så frustrerad efter alla rykten och skit som har hänt nu gällande Larry. jag tror att han redan var trött på det från början, och till slut när han sa till så lät det väldigt otrevligt.
16 sep, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen