Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag hatar hösten ._.
without something there is no nothing 5 okt, 2012 20:48 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av Li: Jag hatar hösten ._. Jag älskar hösten! We are all wizards. Even Ron. 5 okt, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Vägrar träffa dig?Jag måste sluta att må så här dåligt. Jag kan inte jobba på lektionerna utan att brista i gråt. Och varför är min mamma bara ungefär en kilometer bort, och hon vägrar att träffa mig!? Men vad hör/ser jag? Varför gör hon så? Alla barn har väl rätt att få träffa sina föräldrar? Stackars dig ♥ Jag skulle dock önska att min mamma ville stick och aldrig komma tillbaka -.-" 5 okt, 2012 21:11 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Vägrar träffa dig?Jag måste sluta att må så här dåligt. Jag kan inte jobba på lektionerna utan att brista i gråt. Och varför är min mamma bara ungefär en kilometer bort, och hon vägrar att träffa mig!? Men vad hör/ser jag? Varför gör hon så? Alla barn har väl rätt att få träffa sina föräldrar? Stackars dig ♥ Jag skulle dock önska att min mamma ville stick och aldrig komma tillbaka -.-" Ja, nog är det synd om mig alltid. Hon orkar tydligen inte med barn... -.- Det borde du inte göra! ♥
5 okt, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2012 21:28 |
|
baramin
Elev |
Nu ska jag inte vara sådan, men jag vill verkligen inte skriva ut det här i forumet pga för feg. Någon som kan ställa upp på att få en uggla skickad till sig? Jag vill bara få ut det någonstans tack.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 21:51 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av baramin: Nu ska jag inte vara sådan, men jag vill verkligen inte skriva ut det här i forumet pga för feg. Någon som kan ställa upp på att få en uggla skickad till sig? Jag vill bara få ut det någonstans tack. Jag finns alltid till hands om nån vill skicka uggla! ♥ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 okt, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Du får skicka hur många ugglor du vill ☻Nu ska jag inte vara sådan, men jag vill verkligen inte skriva ut det här i forumet pga för feg. Någon som kan ställa upp på att få en uggla skickad till sig? Jag vill bara få ut det någonstans tack. 5 okt, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
det här kan kännas lite obekvämt att tala om för personer som inte förstår och jag får aldrig en stund där jag kan förklara exakt hur det känns. jag skriver allt i spoilern nu för att jag vill inte direkt ha det helt framme
Spoiler: Tryck här för att visa! skönt att ha det sagt nu för jag har alltid velat förklara känslorna ♥ när jag ändå skriver om känslor nu så vill jag tala om för mina vänner Safrina och HarryPotternerd_97 att ni är dom bästa vännerna man kan ha och ni förstår mig så bra. jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er! 5 okt, 2012 23:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 7 kl. 11:17
|
|
baramin
Elev |
sanna1324567 Majis TACK för erbjudandena, men jag blev lite utslagen på skrivarfronten är jag rädd. Jag lär återkomma hur som helst, så ja.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen