Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 692 693 694 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag hatar hösten ._.

without something there is no nothing

5 okt, 2012 20:48

Snövinge
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Jag hatar hösten ._.

Jag älskar hösten!

We are all wizards. Even Ron.

5 okt, 2012 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av DarkBells:
Jag måste sluta att må så här dåligt. Jag kan inte jobba på lektionerna utan att brista i gråt.
Och varför är min mamma bara ungefär en kilometer bort, och hon vägrar att träffa mig!?
Vägrar träffa dig?
Men vad hör/ser jag? Varför gör hon så? Alla barn har väl rätt att få träffa sina föräldrar?
Stackars dig ♥

Jag skulle dock önska att min mamma ville stick och aldrig komma tillbaka -.-"

5 okt, 2012 21:11

DarkBells
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DarkBells:
Jag måste sluta att må så här dåligt. Jag kan inte jobba på lektionerna utan att brista i gråt.
Och varför är min mamma bara ungefär en kilometer bort, och hon vägrar att träffa mig!?
Vägrar träffa dig?
Men vad hör/ser jag? Varför gör hon så? Alla barn har väl rätt att få träffa sina föräldrar?
Stackars dig ♥

Jag skulle dock önska att min mamma ville stick och aldrig komma tillbaka -.-"

Ja, nog är det synd om mig alltid. Hon orkar tydligen inte med barn... -.-

Det borde du inte göra! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

5 okt, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


DarkBells: Det är bara just nu
Men jaa, synd :*(

5 okt, 2012 21:28

baramin
Elev

Avatar


Nu ska jag inte vara sådan, men jag vill verkligen inte skriva ut det här i forumet pga för feg. Någon som kan ställa upp på att få en uggla skickad till sig? Jag vill bara få ut det någonstans tack.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

5 okt, 2012 21:51

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Nu ska jag inte vara sådan, men jag vill verkligen inte skriva ut det här i forumet pga för feg. Någon som kan ställa upp på att få en uggla skickad till sig? Jag vill bara få ut det någonstans tack.

Jag finns alltid till hands om nån vill skicka uggla! ♥

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

5 okt, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Nu ska jag inte vara sådan, men jag vill verkligen inte skriva ut det här i forumet pga för feg. Någon som kan ställa upp på att få en uggla skickad till sig? Jag vill bara få ut det någonstans tack.
Du får skicka hur många ugglor du vill

5 okt, 2012 22:05

Borttagen

Avatar


det här kan kännas lite obekvämt att tala om för personer som inte förstår och jag får aldrig en stund där jag kan förklara exakt hur det känns. jag skriver allt i spoilern nu för att jag vill inte direkt ha det helt framme
Spoiler:
Tryck här för att visa!som ni ser på min signatur gillar jag Justin Bieber jätte mkt. han är liksom inte bara en kändis för mig. jag drömmer alltid om att få träffa honom och blir på dåligt humör när jag vaknar för att allt bara var en dröm. folk förstår mig bara inte. om jag säger att jag vet hur han är som person så får jag alltid svaret: "du känner inte ens honom". nej det kanske jag inte gör men jag har sett hundratals videos som visar hans personlighet och då menar jag inte bara hur trevlig han är mot fansen, utan att han verkligen har ett hjärta, asså att han bryr sig om dom som har det dåligt. det har ni säkert märkt i låten "pray". så nu fattar ni nog anledningen till att jag verkligen HATAR när folk säger att jag inte vet nånting om hans personlighet, för det gör jag mer än vad ni själva gör (alltså för er som inte är beliebers) ibland är jag lite ledsen för att jag tänker på att jag så gärna vill träffa honom. det kanske låter töntigt för er andra men så är det bara. tänk er själva ha en så stor dröm som ni verkligen vill uppfylla men vet inte hur det ska gå till. det som känns lite jobbigt är att typ alla vet att jag är en belieber och allt jag hör från det är bara "titta där är hon som älskar Justin" "om Astrid (jag) väljer musik så blir det ju bara Justin Bieber" "beskriv Astrid med tre ord: snäll, rolig och belieber" "dig behöver man inte ens fråga vad du vill ha för färg för du vill ju bara ha lila". det är så jobbigt att höra det hela tiden! jag menar jag vill fortsätta leva som belieber och alltid vara på hans sida men det är bara så jobbigt när det sprids. jag vill så gärna bli behandlad precis som alla andra utom att alla ska lägga till en massa "så klart" eller liknande kommentarer. jag tkr ju förstås om att prata om honom men jag vill gärna ha lite privat liv om mina åsikter. jag hoppas att ni fattade känslan nu, för det här har bara funnits i mitt huvud innan jag skrev detta

skönt att ha det sagt nu för jag har alltid velat förklara känslorna ♥ när jag ändå skriver om känslor nu så vill jag tala om för mina vänner Safrina och HarryPotternerd_97 att ni är dom bästa vännerna man kan ha och ni förstår mig så bra. jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er!

5 okt, 2012 23:14

Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 7 kl. 11:17
Antal ändringar: 2

baramin
Elev

Avatar


sanna1324567 Majis TACK för erbjudandena, men jag blev lite utslagen på skrivarfronten är jag rädd. Jag lär återkomma hur som helst, så ja.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

5 okt, 2012 23:17

1 2 3 ... 692 693 694 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.