Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ![]() WOOHOOOO!!! Bara för att jag är glad och go och känner att gårdagens egobilder är värda att visas upp ^_^ Guuuud vad fin du är! En av de finaste personer jag någonsin sett. 8 jun, 2012 14:20 |
|
EmahS
Elev |
8 jun, 2012 14:29 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Venus my homie! Galet söt! :> NAHW TACK DUDE! Detsamma, veeeerkligen c: Zabini WHUUUT, ska du säga! Men tack söto <: DU är sjukt vacker du med broe ![]()
8 jun, 2012 14:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Optic: Skrivet av Kintsugi: ![]() WOOHOOOO!!! Bara för att jag är glad och go och känner att gårdagens egobilder är värda att visas upp ^_^ Guuuud vad fin du är! En av de finaste personer jag någonsin sett. Oh my, tack sak ni ha så otroligt mycket! ♥ LilyLunaPotter: Tack finis ♥! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 jun, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
Kintsugi ;; Gud vad fin du är. Jag typ dör. Jag dör inte typ föresten, jag gör det. ♥
EbbaSofiaSusanna;; Det blev jättefint! LilyLunaPotter Du är lika söt som vanligt 8 jun, 2012 15:41 |
|
HannaPanna
Elev |
8 jun, 2012 16:23 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
8 jun, 2012 16:32 |
|
Amandan
Elev |
8 jun, 2012 16:44 |
|
tyri
Elev |
8 jun, 2012 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen