One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:26 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3 Åh, en 1D-fanfic Ska du lägga ut den på mugglis, hur mycket har du skrivit? ^^ ![]()
14 sep, 2012 16:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3 Åh, en 1D-fanfic Ska du lägga ut den på mugglis, hur mycket har du skrivit? ^^ Hehe, har inte skrivit den. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:27 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3 Åh, en 1D-fanfic Ska du lägga ut den på mugglis, hur mycket har du skrivit? ^^ Hehe, har inte skrivit den. x'D ahaaa xD meneeh..öh, shippar du några av killarna tsm? Eller killarna och någon kändis? Så kan du ju skriva om det, eller om att killarna träffar någon, eller något helt annat, det behöver ju inte vara romantik lol xD ![]()
14 sep, 2012 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3 Åh, en 1D-fanfic Ska du lägga ut den på mugglis, hur mycket har du skrivit? ^^ Hehe, har inte skrivit den. x'D ahaaa xD meneeh..öh, shippar du några av killarna tsm? Eller killarna och någon kändis? Så kan du ju skriva om det, eller om att killarna träffar någon, eller något helt annat, det behöver ju inte vara romantik lol xD Helst romantik, hehe. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3 Åh, en 1D-fanfic Ska du lägga ut den på mugglis, hur mycket har du skrivit? ^^ Hehe, har inte skrivit den. x'D ahaaa xD meneeh..öh, shippar du några av killarna tsm? Eller killarna och någon kändis? Så kan du ju skriva om det, eller om att killarna träffar någon, eller något helt annat, det behöver ju inte vara romantik lol xD Helst romantik, hehe. Kanske, en tjej som dom har känt sen förr, eller ett fan, fast om du tar det, försök göra det realistiskt, inte ba, dom träffar ett fan och så pangtjoff vi är kära o ja, du fattar, hahah xD gud, det finns så mkt ställen dom kan träffas på, en signing, en spelning, ett café, ute på stan osv. ![]()
14 sep, 2012 16:35 |
|
scarhead
Lärare |
Om någon vill läsa fanfics om killarna (obs, det är mest shipping fanfics, Larry Stylinson och Niam mest då författaren shippar det själv.) så finns det en väldigt duktig tjej på Tumblr som skriver jättebra fanfics.
http://sometimesitshardtograsp.tumblr.com Hon skrev min favorit-1dfanfic, The Breakfast Club. ♥ och jag kan även länka min favoritfanfic med killarna där de träffar en tjej osv. http://youre-a-1directioner-when.tumblr.com/tagged/umbrella+boy 14 sep, 2012 16:38 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som vill ge idéer på vad som kan hända i min 1D-fanfic? :'3 skriv om mig asdfgh
14 sep, 2012 16:53 |
|
IamAK
Elev |
14 sep, 2012 18:16 |
|
Solkatten
Elev |
"He says he doesn't understand why girls are attracted to him."
Omg, skojar han? IamAK - hanfwkahf can't wait. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen