Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: F************n. Jag vill inte. Vår lärare ska sluta. Igen. Jag klarar inte av det! I 3an hade vi världens stökigaste klass. Allt var bara kaos och lärarna hade ingen koll alls. Men sen, i 4an, förändrades allt. Vi fick en jättebra lärare, vi kan kalla henne "X". Alla lektioner blev lugna och bra, man lärde sig mycket och det var inget prat. Vår lärare var snäll och schysst och brydde sig om oss. Men sen, efter jullovet så förstördes allt. Vi fick veta det. Veta att X skulle sluta. Jag grät. De andra i klassen grät. Det kändes hemskt. Vi fick en ny lärare. Allt blev stökigt. Igen. Alla blev bråkiga, på lektionerna var det kaos och så. Sedan blev det sommarlov. Vi fick veta att X skulle komma tillbaka i 5an. Alla i klassen blev jätteglada. Nu, i 5an, har det varit jättebra. Alla är lugna igen, lektionerna har varit bra och vi har varit skolan bästa klass. Fram tills idag. Nu rasade allt. Vi fick reda på att efter höstlovet (om mindre än en månad) ska vi få en ny lärare. X ska sluta. Allt kommer troligen att bli skit, igen. Jag tror inte att X förstår hur mycket hon betyder för vår klass, hur mycket hon har hjälpt oss och stöttat oss. Jag orkar inte. Kan inte det här bara vara en hemsk mardröm? Det borde inte få vara sant! Anledningen till att jag skrev X var att jag kanske inte ska skriva hennes namn, det skulle vara lite taskigt mot henne. Varför skall hon sluta? Vår speciallärare slutade förra året och blev rektor på en annan skola, och nu har hon frågat våran lärare om hon ville komma och jobba på den skolan, och hon tackade ja 3 okt, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Ugglan Hedwig: Åh, vad tråkigt!
I mitten av 2:an fick jag reda på att min favoritlärare skulle bli förskoleklasslärare. Alla i klassen älskade henne. Hon bakade kladdkaka och var allmänt snäll. Det var nog senaste gången jag grät... och nu går jag i 5:an. Vi fick en ny, bra lärare. Det är kanske så det blir för er? Ni får en bra lärare? Hoppas det! Kram!! ♥ 3 okt, 2012 20:31 |
|
Ginny00
Elev |
NTonks, i love you..
Om det är något som ständigt finns i ditt huvud KAN det vara en form av ätstörning, måste dock inte vara anorexi. Om det faktiskt går från en tanke till ett faktum, att du börjar tänka på vad du stoppar i dig och hejdar dig ibland, då är det en ätstörning. Så, då har jag definitivt en ätstörning, men hur ska jag kunna ta mig ur det när jag vet att det känns hopplöst och jag inte ens vågar berätta det för någon? 3 okt, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Ginny00: Du berättar för oss
Nej, nu ska jag vara lite seriös. (Min telefon har konstiga rättnings-saker, så du vet om jag skriver fel.) Om jag fattat detta rätt vill du gå ner i vikt. Jag ska tala om för dig att det inte hjälper att kontrollera vad du äter. Äter du tre ordentliga mål mat om dagen, och kanske en frukt/mellis, och tränar mycket går du ner i vikt. Alltså, gå, dansa, simma, motionera, helt enkelt. Jag hade ätstörningar när jag var 8/9 år, så jag vet hur det är att fastna i det. Jag fick lära mig, genom mugglisars svar till andra, hur jag skulle ta mig ur det. Men kontrollera inte vad du äter. Se bara till att bli mätt. OK? Kram!!! 3 okt, 2012 21:39 |
|
Ginny00
Elev |
Men jag tar inte till mig längre av det du säger. Förlåt, men jag har hört allt redan och jag har svårt för att ta til mig av det. Min hjärna struntar i det.. Och jag tränar, men jag mår dåligt psysiskt så fort jag äter.
3 okt, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Alltså, jag har samma problem.Men jag tar inte till mig längre av det du säger. Förlåt, men jag har hört allt redan och jag har svårt för att ta til mig av det. Min hjärna struntar i det.. Och jag tränar, men jag mår dåligt psysiskt så fort jag äter. Om jag skriver om något flera gånger och får samma svar hela tiden kan jag inte längre lyssna på det. Samma svar. Hela tiden. Så det är lugnt. 4 okt, 2012 07:19 |
|
Borttagen
|
sanna1324567 - Tack! Men vi ska inte få någon ny lärare, de ska ta olika lärare från andra klasser när de inte har lektion och så ska vi ha dem då. Vi får se hur det blir, för vi har varit 5a och 5b, men nu ska de slå ihop klasserna till en. Istället för 5a och 5b så ska vi vara i olika grupper, så nu vet jag inte ens om jag kommer att gå i samma klass som mina kompisar. Troligen inte alla i alla fall.
Det löser sig säkert, det är bara ganska jobbigt just nu. 4 okt, 2012 14:59 |
|
kakan42
Elev |
Om du är Freja eller Tuggrus så ber jag dig att inte öppna spoilern!! (Nej! Jag tänker inte att tagga!)
Spoiler: Tryck här för att visa! Snälla hjälp mig!!!! NÅN"!!! 4 okt, 2012 15:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av dobby10: vilken bra tråd det här var första gången jag kolla på den här tråden och jag tycker att den är super bra bra att childhoodlightl gjorde den här tråden tack childhoodlight att du gjorde tråden No problemooo matey
4 okt, 2012 20:13 |
|
Hydra
Elev |
sanna1324567 & Majis; Era ord värmer, eller vad man nu ska säga. Haha, åh. Vad awkward jag är. x)
Men jo, killen är en sportfåne men han är fett spinkig och klen så jag fattar inte varför han pikar på mig hela tiden. Han är typ.. helt blåst i huvudet. xD Alltså, åh.. bara tack. Tack för att ni liksom.. bryr er. ♥ (Sent "svar", btw. uhu, whatevah.) 5 okt, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen