One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
13 sep, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
happy birthday♥
13 sep, 2012 15:16 |
|
Shaunee
Elev |
Happy Birthday Niall! ♥
13 sep, 2012 17:34 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Miss D Malfoy: jag tyckte bara att det kunde ha blivit sagd på ett finare sätt, that's all!Skrivet av scarhead: vilken tur att vi har skilda åsikter då. det är inte schyst att säga att någon är ful. jag gillar inte frisyren men skulle aldrig säga att han är ful i den, för Louis är vacker vad han än gör. det spelar ingen roll vad han gör med sitt utseende (sitt utseende), han kommer aldrig vara ful. tycker inte han passar jättebra i frisyren själv haha, but yeah. Louis ser snygg ut i allt. :> 13 sep, 2012 18:11 |
|
Elin Lovegood
Elev |
13 sep, 2012 18:22 |
|
rosea
Elev |
Tråkiga låtar. Vilket gör bandet tråkigt. Harry har fint hår
TEBAKS IGEN 13 sep, 2012 18:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
13 sep, 2012 18:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av rosea: Tråkiga låtar. Vilket gör bandet tråkigt. Ok, bra att veta. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 18:57 |
|
scarhead
Lärare |
MY BABYYY. MAH BABEH.
VET NI? MIN LILLA, FINA LEPRECHAUN FYLLER ÅR IDAG! ♥ vår charmiga pojke fyller 19 år idag och påminner mig mer om hur stora åldersskillnader det är mellan mig och killarna haha... ok, jag har aldrig riktigt erkänt det men jag har typ en liten (HAHAH yeah right, liten. liten. ''liten'' KIND OF har egentligen ingen favorit but i've kinda in love with him woops who said that? but today is the day, idag fyller vår fina Niall år och han förtjänar all lycka i världen ♥ minns fortfarande när det gick runt ryktet om att Niall hade våldtagit en tjej, och på min födelsedag satt jag och grät nästan av frustration och var så fruktansvärt förbannad för att man kunde sprida sådana rykten. jag kommer alltid försvara killarna för saker som de är oskyldiga för, alltid alltid alltid. grattis fina, vackra, gulliga Niall. du kommer alltid ha den där stora platsen i mitt hjärta. ♥ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() happy birthday, baby. 13 sep, 2012 19:21 |
|
Quidditch
Elev |
OKEEEEY.
Någon som kan ge tips på RIKTIGT BRA engelska/svenska fanfictions om killarna? Gärna mature ones..huhuhuh ![]()
13 sep, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen