Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: AlvaRawenclaw tack ♥ jag tänkte bara skriva att jag SKULLE ha med dig på listan, men jag trodde du stavade Rawenclaw som Ravenclaw så det blev alltid fel så jag sket i det xd Haha, jag vet, så konstigt av mig att jag stavade fel det just då D:♥ men tack i alla fall ! ♥ Skrivet av Amandan: AlvaRawenclaw, duuu är ju mest awesome vaa! Tack detsamma! Ja det borde vii, jag mugglepostar dig på direkten, hehe 8D ♥ Skrivet av Twix: AlvaRawenclaw: Tack så mycket, you're awesome! Ingen orsak & tack c: ♥ You're welcome... cx ♥ speech! 6 mar, 2012 18:55 |
|
Ida S
Lärare |
AlvaRawenclaw - tack så mycket!!
(Och NU fattar jag varför jag aldrig kunnat tagga dig rätt, jag har heller aldrig fattat att du stavar Rawenclaw med w Cx ) "we live together, and harry does all the cooking." 6 mar, 2012 19:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ida S: AlvaRawenclaw - tack så mycket!! (Och NU fattar jag varför jag aldrig kunnat tagga dig rätt, jag har heller aldrig fattat att du stavar Rawenclaw med w Cx ) Haha, somsagt var det ganska klantigt av mig att stava det fel...x''3 Men tack! ♥ Jag ser verkligen upp till dig, dina fanfics är så...♥ ALLTSÅ ÄLSKAR DEM ALLA speech! 6 mar, 2012 19:17 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ida S: AlvaRawenclaw - tack så mycket!! (Och NU fattar jag varför jag aldrig kunnat tagga dig rätt, jag har heller aldrig fattat att du stavar Rawenclaw med w Cx ) Haha, somsagt var det ganska klantigt av mig att stava det fel...x''3 Men tack! ♥ Jag ser verkligen upp till dig, dina fanfics är så...♥ ALLTSÅ ÄLSKAR DEM ALLA Äsch, det gör väl inget? Ditt namn blir ju bara mer unikt så ^_^ Och aww, menar du det? Tusen tack, så snällt sagt, aw "we live together, and harry does all the cooking." 6 mar, 2012 19:23 |
|
Knizzlare
Elev |
6 mar, 2012 19:36 |
|
OliverPhelps
Elev |
6 mar, 2012 19:36 |
|
Knizzlare
Elev |
6 mar, 2012 19:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ida S: AlvaRawenclaw - tack så mycket!! (Och NU fattar jag varför jag aldrig kunnat tagga dig rätt, jag har heller aldrig fattat att du stavar Rawenclaw med w Cx ) Haha, somsagt var det ganska klantigt av mig att stava det fel...x''3 Men tack! ♥ Jag ser verkligen upp till dig, dina fanfics är så...♥ ALLTSÅ ÄLSKAR DEM ALLA Äsch, det gör väl inget? Ditt namn blir ju bara mer unikt så ^_^ Och aww, menar du det? Tusen tack, så snällt sagt, aw Det är sant. Jadå :'3 ![]() speech! 6 mar, 2012 19:42 |
|
Ultramannen
Elev |
Komplimanger till:
LunaPilcher linnlovegood Mugglisvilma PrisonerOfAzkaban Bl0b MonsterCookie HarryPotterr Magiska mugglaren Optic Sandra.Mugglis MineyMond InspiredPsycho Drake Allebasi_reserv malcolmadela Emzi Lills Toast302 Cindy Slaskhatten matilda potter Elin Granger Harrystyles MoonlightDreams linnvendela Ginny00 leumas vän LouGreen leumas För att ni är några av de som gör denna sidan bra .__. There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
6 mar, 2012 19:58 |
|
LoonyMe
Elev |
6 mar, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen