Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarut
Elev |
Falskt! Kanske något jag ska pröva på? Och misslyckas, hehe...
Du har läst HP-böcker i badkar? 15 jan, 2011 23:52 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 11:45 |
|
Soz
Elev |
Falskt, men jag har sätt bilder som min storasyster tog, man det var täckt med plywood skivor för ombygnad ...
Den Försvunna Diamanten är ett kul spel? Sherlockian, Whovian etc. 16 jan, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
Falskt, det var så längesedan jag spelade
Du har läst alla HP-böckerna minst en gång 16 jan, 2011 12:22 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 12:25 |
|
Soz
Elev |
Falskt
Du har en Mahogany stav? Sherlockian, Whovian etc. 16 jan, 2011 12:30 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 12:33 |
|
Staz
Elev |
Sant
Du har läst samma bok så mycket att den har gått sönder? WILL<3 16 jan, 2011 12:45 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Falskt. Om ja<g tycker att en bok är bra så är jag försiktig med den.
Du Läser en HP bok på engelska just nu? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 16 jan, 2011 13:23 |
|
Borttagen
|
falskt. ska beställa böckerna på engelska har bara de tre sista på engelska
du har tappat bort en bok du lånat 16 jan, 2011 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen