Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det svårt att älska och bli älskad?

Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?

1 2 3 ... 68 69 70 ... 137 138 139
Användare Inlägg
carro78
Elev

Avatar


neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
det var ju kul *snyft snyft* och ingen cooooool gubbe smilie för det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

27 nov, 2011 20:36

Bombarda
Elev

Avatar


stackare du får en tröst kram av mig *kram kram*♥

Kärlek till alla!

27 nov, 2011 20:39

carro78
Elev

Avatar


*slutar snyfta lite men är fortfarande ledsen*ok då men fortfarande ingen coooooooooooool gubbe smilie eller glad fördendelen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

27 nov, 2011 20:42

Borttagen

Avatar


SUPERDUPERBRA!!!!!!

28 nov, 2011 15:15

carro78
Elev

Avatar


vad är superduperbra??????
ff:en eller något annat??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

28 nov, 2011 16:18

Dramione99
Elev

Avatar


Du har nog sagt det Bombarda, men jag har glömt, när kommer det mer????

28 nov, 2011 16:20

carro78
Elev

Avatar


troligtvis inte idag för hon har mycket i skolan!!
ps om du undrar så har vi skickat ugglor till varan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

28 nov, 2011 16:22

Bombarda
Elev

Avatar


Precis som carro78 skriver så kommer det int emer idag:/
det kommer troligtvis på sönag eftersom veckan är fullsmockad med läxor, pappa fyller år, jag ska ha fest, jag ska klippa mig, konfa läsning och jag har klarinett...

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 23:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Precis som carro78 skriver så kommer det int emer idag:/
det kommer troligtvis på sönag eftersom veckan är fullsmockad med läxor, pappa fyller år, jag ska ha fest, jag ska klippa mig, konfa läsning och jag har klarinett...


Det är lugnt Matilda. Vi väntar.

28 nov, 2011 23:47

Bombarda
Elev

Avatar


Danke Shön, Du machst mir glücklich

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 23:52

1 2 3 ... 68 69 70 ... 137 138 139

Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?

Du får inte svara på den här tråden.