Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
carro78
Elev |
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej det var ju kul *snyft snyft*
27 nov, 2011 20:36 |
|
Bombarda
Elev |
stackare du får en tröst kram av mig *kram kram*♥
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 20:39 |
|
carro78
Elev |
*slutar snyfta lite men är fortfarande ledsen*ok då
27 nov, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
SUPERDUPERBRA!!!!!!
28 nov, 2011 15:15 |
|
carro78
Elev |
28 nov, 2011 16:18 |
|
Dramione99
Elev |
Du har nog sagt det Bombarda, men jag har glömt, när kommer det mer????
28 nov, 2011 16:20 |
|
carro78
Elev |
troligtvis inte idag för hon har mycket i skolan!!
ps om du undrar så har vi skickat ugglor till varan
28 nov, 2011 16:22 |
|
Bombarda
Elev |
Precis som carro78 skriver så kommer det int emer idag:/
det kommer troligtvis på sönag eftersom veckan är fullsmockad med läxor, pappa fyller år, jag ska ha fest, jag ska klippa mig, konfa läsning och jag har klarinett... Kärlek till alla! 28 nov, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Precis som carro78 skriver så kommer det int emer idag:/ det kommer troligtvis på sönag eftersom veckan är fullsmockad med läxor, pappa fyller år, jag ska ha fest, jag ska klippa mig, konfa läsning och jag har klarinett... Det är lugnt Matilda. Vi väntar. 28 nov, 2011 23:47 |
|
Bombarda
Elev |
Danke Shön, Du machst mir glücklich
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 23:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen