Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
awesome
21 sep, 2011 18:19 |
|
linnvendela
Elev |
Till alla som skriver "Ååhnej! Nu är det bara ett kapitel kvar!": Se det från den ljusa sidan! Visst, det är jättesynd att den snart är slut och att man inte har någonting kvar att vänta på! MEN det är ett helt kapitel kvar med (Säkert) många fantastiska rader, meningar och ord! Och Denna fanfiction kommer inte försvinna! Den kommer ju finnas kvar! Så man kan läsa den om och om igen! Tack moii för en UNDERBAR fanfiction, jag tror att vi alla väntar på finalen!♥
Jaha. 21 sep, 2011 18:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-21 kl. 19:51
|
|
Mrs Malfoy
Elev |
Skrivet av linnvendela: Till alla som skriver "Ååhnej! Nu är det bara ett kapitel kvar!": Se det från den ljusa sidan! Visst, det är jättesynd att den snart är slut och att man inte har någonting kvar att vänta på! MEN det är ett helt kapitel kvar med (Säkert) många meningar och ord! Och Denna fanfiction kommer inte försvinna! Den kommer ju finnas kvar! Så man kan läsa den om och om igen! Tack moii för en UNDERBAR fanfiction, jag tror att vi alla väntar på finalen!♥ håller med!!! den är verkligen super!!!♥ Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 21 sep, 2011 19:43 |
|
moii
Elev |
Aww... :'
Tack så hemskt mycket allihopa, ni är verkligen bäst! ♥ Det känns sjukt tråkigt att inte lägga upp mer (efter kap 50 såklart), eftersom då kommer jag inte få era fina kommentarer och allt! ♥ ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 21 sep, 2011 20:35 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Det är vi som ska tacka eftersom det är vi som får läsa denna fantastiska fanfiction!!♥
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 21 sep, 2011 20:40 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Mrs Malfoy: Håller med! Tack!♥ Kommer kännas tomt utan bevakar-mejl... :' Det är vi som ska tacka eftersom det är vi som får läsa denna fantastiska fanfiction!!♥ Jaha. 21 sep, 2011 20:43 |
|
moii
Elev |
^ Aw.. :'D< ♥
Jag ska nog försöka börja på en ny fanfiction, en tvåa till denna... Kanske, om jag hinner. Men då ska kapitlerna vara fädigskrivna innan jag lägger upp dom ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 21 sep, 2011 20:44 |
|
mine
Elev |
21 sep, 2011 20:46 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Jag håller med!!! ÅÅh hoppes att det sista blir ett låååångt kapitel♥♥Till alla som skriver "Ååhnej! Nu är det bara ett kapitel kvar!": Se det från den ljusa sidan! Visst, det är jättesynd att den snart är slut och att man inte har någonting kvar att vänta på! MEN det är ett helt kapitel kvar med (Säkert) många fantastiska rader, meningar och ord! Och Denna fanfiction kommer inte försvinna! Den kommer ju finnas kvar! Så man kan läsa den om och om igen! Tack moii för en UNDERBAR fanfiction, jag tror att vi alla väntar på finalen!♥
21 sep, 2011 21:19 |
|
moii
Elev |
^ Det blir det, jag skriver det i ett program som heter pages, (har skrivit typ halva, lite mer), och det kommer blir över 3 a4 papper långt
Tack ännu en gång ! ♥ ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 21 sep, 2011 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen