Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har aldrig provat :c
20 aug, 2011 13:22 |
|
Borttagen
|
ÅH, JAG SKULLE IN OCH TRÄFFA MUGGLISAR, MEN BUSSEN JAG SKULLE TA GÅR INTE PÅ HELGERNA, OCH DEN SOM GÅR NÄSTA GÅNG GÅR SAMMA TID SOM VI SKULLE TRÄFFAS
20 aug, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Jag är trött, jag mår illa och jag vill ha godis...
20 aug, 2011 15:32 |
|
Celebikai
Elev |
JUMP ON MY BIG POP ROCKET ITS ABOUT TO BLOW
Inte direkt för att jag vet vad en pop rocket är för nåt, menmen... MUGGLIS KÄNNS LITE DÖTT JUST NU. Och det är 41 inloggade. ![]()
20 aug, 2011 23:29 |
|
whirlwinds
Elev |
20 aug, 2011 23:33 |
|
DeniceeTonks
Elev |
Någon som har lust att chatta lite?
You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes- 20 aug, 2011 23:49 |
|
Parseltongue
Elev |
21 aug, 2011 08:32 |
|
Celebikai
Elev |
Jag vill vara ensam hemma ;___;
Fast allt blir så läskigt när man är ensam. Hör man ett mini-ljud så blir man helt: ![]() ![]()
21 aug, 2011 08:58 |
|
Parseltongue
Elev |
Haha ja det är skönt att vara ensam hemma, fast jag har alltid min hund med som sällskap så brukar inte känna mig rädd direkt :>
21 aug, 2011 10:18 |
|
DeniceeTonks
Elev |
Celebikai Du har helt rätt! Jag är skit rädd för The Grudge & jag tror jämt jag ser henne när jag är ensam hemma
You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes- 21 aug, 2011 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen