D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Joe höll i min hand och ledde mig framåt.
allting kändes faktiskt inte så hemskt, och jag mådde faktiskt helt okej. vi hade klarat detta förut, så det klart vi skulle klara det igen. 2 okt, 2015 19:25 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade på honom från min ögon vrå då och då för jag kunde inte stå emot suget. Jag tog ett djupt andetag och kollade på Draco helt när vi stannade i korridoren innan porten.
2 okt, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
(gashgashgashgaghadhebfhbehfb)
Joe stannade, men jag kunde inte fråga varför, det gick bara inte att prata. mitt hjärta började slå snabbare och jag kände mig helt plötsligt nervös. (OKEJ NU SVIMMAR JAG SNART) 2 okt, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag med!!!(gashgashgashgaghadhebfhbehfb) Joe stannade, men jag kunde inte fråga varför, det gick bara inte att prata. mitt hjärta började slå snabbare och jag kände mig helt plötsligt nervös. (OKEJ NU SVIMMAR JAG SNART) 2 okt, 2015 19:32 |
|
Shadow of hope
Elev |
Det är nu eller aldrig sa jag till mig själv. Jag gick närmare Draco lite osäkert innan jag bestämde mig att det var tid. Jag lutade mig närmare och kysste honom försiktigt på läpparna.
(Dying!!!!!)
2 okt, 2015 19:35 |
|
Borttagen
|
(mmmmmmmmmmmmmm nope nopeity nope nope nope. DETTA ÄR JAG NU:
![]() JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ NÄRA PÅ ATT SKRIKA RAKT UT MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII VARFÖR HIHIHIHIHUHUHUHU. jag vet inte ens vad jag ska skriva jag gråter bokstavligen nästan.) jag blev jätteförvånad när Joe kysste mig, men hela jag fylldes med en speciell känsla. jag blundade och la mina armar runt hans nacke. (jag orkar inte vill lägga mig under ett bord och gråta.) 2 okt, 2015 19:40 |
|
Shadow of hope
Elev |
(Dean!!!!!!!!!!!!! Omg!!)
"Jag log lite när jag kände Dracos armar runt min nacke och satte mina runt hans midga (vet inte hur det stavas) för att få honom nån centimeter närmare. (Jag vet jag ville bara skricka!)
2 okt, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
(JAAA DEAN ÄR BÄSTTTTTTTT)
min och Joes kropp var så nära varandra som de bara kunde bli. det kändes som att detta var något jag hade väntat på ända sedan vi träffades, och nu hade det hänt. (men jag va jag dör) 2 okt, 2015 19:52 |
|
Shadow of hope
Elev |
(Shippar du Destiel?)
Det kändes så himla rätt när jag kysste honom det kändes som om det varit något som jag alltid väntat på. Jag kända att alla dåliga tankar var borta och bara glada återstod.
2 okt, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
(GUD JA?? VEM GÖR INTE??)
egentligen så hade jag kunnat stå här och kysst honom resten av mitt liv, och strunta i vad som hände. för det handlade bara om oss två just nu. 2 okt, 2015 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen