Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
" varför vill ni till Mars ?" frågade Danny en aning osäkert.
18 sep, 2015 12:38
|
|
Borttagen
|
" Flairs kompis är tillfånga tagen där och behöver räddas " sa Caleb och såg på sin far.
18 sep, 2015 12:39
|
|
Borttagen
|
" ni får prata med Stokor. Han finns förmodligen vid palatset" sa Danny som hade det en aning fullt upp.
18 sep, 2015 12:41
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Caleb och började snabbt gå mot palatset.
18 sep, 2015 14:42
|
|
Borttagen
|
Stokor höll på att samla lite saker till rymdskeppet. Han var extra noga med vad han skulle ta med sig.
18 sep, 2015 15:20
|
|
Borttagen
|
" Um Stoker vi behöver hjälp med skuts " sa Caleb och såg på Stoker.
18 sep, 2015 15:30
|
|
Borttagen
|
"Visst Caleb vart vill ni åka?" frågade Stokor en aning nyfiket & såg mot Caleb.
18 sep, 2015 15:32
|
|
Borttagen
|
" Vi vill till marsh " sa Caleb och förklarade varför.
18 sep, 2015 15:37
|
|
Borttagen
|
Stokor lyssnade noga.
"jag antar att jag kan skjutsa er dit" sa Stokor & tänkte.
18 sep, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
" Tack så mycket " sa Caleb och log tacksamt.
18 sep, 2015 15:41
|
Du får inte svara på den här tråden.