ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Sorry att jag inte skriver mycket är bara inte så br att att skriva delar som dena
21 aug, 2015 19:40 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag sprang fram till Joey. ”Vad fan är det som händer?” Snyftade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 19:58
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-21 kl. 21:53
|
|
Borttagen
|
(Hallå? var inte du med mig?)
21 aug, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Will
"Bra, antar jag!" Sade jag stressat. "Nu ska vi se vem detta är!" Säger jag och rotar runt i väskan. 21 aug, 2015 20:39 |
|
JossiMarauder
Elev |
(MENAR JOEY SORRY! JAG MENADE JOEY!)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 21:53 |
|
Borttagen
|
Joey
"Jag... Vet... inte..." flämtar jag. Jag reser mig upp. "vi måste härifrån. nu." 22 aug, 2015 09:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Vi springer till andra sidan sjön” sade jag. ”Det finns en borg där” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 09:57 |
|
Borttagen
|
Gwen
Vi följer efter Jossan genom skogen. 22 aug, 2015 10:01 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Vi? Okej)
Jossan - Vi sprang och sprang. Jag hörde ännu några pistolskott, men inga skrik efter. Dom måste ha missat. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 10:03 |
|
Borttagen
|
( Vadå? xD Är inte alla med dig? (Förutom Kayla då) )
22 aug, 2015 10:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen