Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Jag går, sa jag och gick.
30 mar, 2014 12:43
|
|
Borttagen
|
Jag grät. Jag grät mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv. Julia fick inte åka! Nej!!! Jag grät så högt att det hördes överallt.
30 mar, 2014 12:44
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Katie gråta men jag kunde inte gå tillbaka.
Jag sprang bort från grottan och in i skogen.
30 mar, 2014 12:44
|
|
Borttagen
|
Jag låg ner och grät. Det hade tagit mina sista krafter. Jag försökte resa mig och jag lyckades, men när jag gick ramlade jag ihop och slog armen så hårt att den bröts. Jag skrek.
30 mar, 2014 12:46
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Katie skrika till och då sprang jag hela vägen till grottan.
- Katie, sa jag.
30 mar, 2014 12:47
|
|
Borttagen
|
Jag stönade. Min arm värkte och jag kunde inte röra mig. Igen.
30 mar, 2014 12:48
|
|
Borttagen
|
- Katie vad har du gjort din arm är ju bruten, sa jag oroligt.
30 mar, 2014 12:51
|
|
Borttagen
|
"Jag försökte ..." sa jag men orkade inte mer. Jag tog ett djupt andetag. "Jag försökte hämta dig."
30 mar, 2014 12:52
|
|
Borttagen
|
- Är du helt dum eller, skrek jag.
30 mar, 2014 12:53
|
|
Borttagen
|
"Du fattar väl att vi kommer inte överleva utan dig" sa jag. "Och du skriker igen."
30 mar, 2014 12:53
|
Du får inte svara på den här tråden.