(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
Rynkar pannan och känner en tår komma ner för kinden. Elsa lägger en arm om min axel och torkar mina tårar. "Kom.. Jag måste presentera dig", säger jag efter en stund och drar med Elsa till Marbelle, Olivia och Miyako. "Tjejer?"
8 apr, 2014 17:04 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
Jag slänger en blick på Olivia för att se att hon är okej innan jag ler mot Ellie, dröjer kvar blicken en sekund extra i hennes ögon. De är sådana där ögon som man kan drunkna i om man inte vänder bort blicken. Jag blinkar till och vänder blicken mot flickan bredvid Ellie. Drar ena handen genom håret och sträcker fram den andra. - Marbelle.
8 apr, 2014 17:11 |
|
Kim Potter
Elev |
Elsa:
Sträcker misstänksamt handen mot 'Marbelle'. "Elsa", mumlar jag och sneglar på alla. Bara tjejer? Åh gud. Ellie: Tittar på Marbelle. Åh.. Hon är bara så söt..
8 apr, 2014 17:13 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
Mitt leende fallnar lite när Elsa ser misstänksam ut. Jag rynkar pannan. Lika bra att vara öppen, jag är inte mycket för att ljuga ändå. - Jag svär på Ellies liv att du kan lita på mig. Säger jag allvarligt, skrattar sedan till och blinkar åt Ellie. - Och Ellie är ingen jag skulle offra livet på i första taget.
8 apr, 2014 17:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
Flinar mot Marbelle, men Elsa rör inte en min. Puttar lite på Elsa. Det rycker i hennes högra mungipa och jag rodnar. "Elsa", mumlar jag.
8 apr, 2014 17:21 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
Jag känner mig riktigt förvirrad när Ellie rodnar. Och så plötsligt slår det mig. Herregud. Elsa, som i Ellies döda bästa vän. Jag slår handen för munnen. - Herregud... Mumlar jag.
8 apr, 2014 17:25 |
|
Kim Potter
Elev |
8 apr, 2014 17:31 |
|
Borttagen
|
Cate:
Kollar bakom mig. Elsa och Ellie pratar med Marbelle. Suckar och går fram till dem. 8 apr, 2014 17:32 |
|
Kim Potter
Elev |
8 apr, 2014 17:37 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
- Är det bara jag som reagerar på att alla trodde Elsa var död? Säger jag och skrattar till. - Välkommen tillbaka!
8 apr, 2014 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen