Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Dålig kontakt?" Frågade jag.
3 mar, 2014 17:25
|
|
Borttagen
|
"Ingen kontakt alls faktiskt"
3 mar, 2014 17:26
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
"Inte särskilt bra föräldrar. Jag och min syster var nog bara en... Olycka om man säger så"
3 mar, 2014 17:30
|
|
Borttagen
|
"Säg inte så!" Sa jag en aning chockat.
3 mar, 2014 17:31
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte lite på axlarna.
"Det är ju sanningen."
3 mar, 2014 17:33
|
|
Borttagen
|
"Det tror jag inte." Sa jag.
3 mar, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
"Dom har inte ens kontakt med varandra"
Sa jag.
3 mar, 2014 17:36
|
|
Borttagen
|
"Varför inte?" Frågade jag försiktigt.
3 mar, 2014 17:39
|
|
Borttagen
|
"Jag växte inte upp med min pappa. Jag har bara träffat honom några få gånger."
3 mar, 2014 17:42
|
Du får inte svara på den här tråden.