Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Ljug inte." viskade jag tillbaka och strök bort en hårslinga från hans panna.
2 nov, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
"Okej, jag har så ont att jag nästan spyr. "
Mumlade jag.
2 nov, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
"Jag kan förstå det." viskade jag.
"Du har ganska otur om man säger så." sa jag och strök han över näsan.
2 nov, 2013 16:07
|
|
Borttagen
|
"Det är bara du som inte hoppat på mig än"
Skojade jag.
2 nov, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
"Mm..." jag tittade en aning strängt på honom.
2 nov, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
"Se inte på mig så där..."
Mumlade jag.
2 nov, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
"Varför inte? Man ska inte skämta om sådant."
2 nov, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
"Det är ju sant!"
Mumlade jag.
2 nov, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
"Att jag skulle krossa ett revben på dig?" frågade jag.
2 nov, 2013 16:16
|
|
Borttagen
|
Jag började skratta men slutade fort med en grimas.
"Nej, att det är bara du som inte gjort det än"
2 nov, 2013 16:17
|
Du får inte svara på den här tråden.