(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
- Men jag vill inte. Eller jag vill, men ändå inte. Kan inte vi alla göra något ? Sade jag. Lucy såg ogillande på Add medan Sebbe och Susan nickade ivrigt.
26 okt, 2013 18:48 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Jag suckar och ser på Lucy.
- Snälla. Du känner inte Add. Han är jätte snäll och bäst. Säger jag till Lucy. Hon suckar och sneglar på Add. - Okej. Mumlar hon. 26 okt, 2013 18:52 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag ler och ger Lucy en kram.
- Tack.Viskar jag. 26 okt, 2013 18:55 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
- Vad vill ni göra då ? Frågar jag ivrigt.
26 okt, 2013 18:57 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
- Vi kan väl gå och läsa ? Föreslår Susan.
- Tråkigt ! Säger Sebbe. - Vi kan ju bada ? Säger Lucy och ser på Susan. 26 okt, 2013 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen