Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 68 69 70 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hjälpte honom försiktigt upp.

3 okt, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


Jag grimaserade åt smärtan.

3 okt, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


"Var har du ont?"

3 okt, 2013 21:07

Borttagen

Avatar


"Huvet och armen..."
Mumlade jag.
Jag höjde mig oskade vänsterarmen och Ströget bort något som konstigt nog var blod från Wiis panna.

3 okt, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


"Jag studerade till sköterska." Mumlade jag och undersökte försiktigt hans huvud innan jag tittade till hans arm.
"Armen verkar bruten. Gör detta ont?"

3 okt, 2013 21:12

Borttagen

Avatar


Jag drog häftigt efter andan och nickade.

3 okt, 2013 21:14

Borttagen

Avatar


Jag såg mig om efter något att spjäla den med men kom fram till att det inte fanns något.
Jag rev istället av en bit av min tröja och lindade den runt armen.
"Det finns inget bättre nu, men håll den stilla så får vi spjäla den när vi kommer hem."

3 okt, 2013 21:16

Borttagen

Avatar


"Hem...?"
Mumlade jag.
"Jag tror inte..."
Mumlade jag men någon dök upp vid oss.

3 okt, 2013 21:18

Borttagen

Avatar


Det var inte en riktig form...snarare en skugga.

3 okt, 2013 21:24

Borttagen

Avatar


"Jag vill veta ert val?"
Sa figuren.
Jag tittade frågande på Wii.

3 okt, 2013 21:25

1 2 3 ... 68 69 70 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.