Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag hjälpte honom försiktigt upp.
3 okt, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag grimaserade åt smärtan.
3 okt, 2013 21:05
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
"Huvet och armen..."
Mumlade jag.
Jag höjde mig oskade vänsterarmen och Ströget bort något som konstigt nog var blod från Wiis panna.
3 okt, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
"Jag studerade till sköterska." Mumlade jag och undersökte försiktigt hans huvud innan jag tittade till hans arm.
"Armen verkar bruten. Gör detta ont?"
3 okt, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
Jag drog häftigt efter andan och nickade.
3 okt, 2013 21:14
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig om efter något att spjäla den med men kom fram till att det inte fanns något.
Jag rev istället av en bit av min tröja och lindade den runt armen.
"Det finns inget bättre nu, men håll den stilla så får vi spjäla den när vi kommer hem."
3 okt, 2013 21:16
|
|
Borttagen
|
"Hem...?"
Mumlade jag.
"Jag tror inte..."
Mumlade jag men någon dök upp vid oss.
3 okt, 2013 21:18
|
|
Borttagen
|
Det var inte en riktig form...snarare en skugga.
3 okt, 2013 21:24
|
|
Borttagen
|
"Jag vill veta ert val?"
Sa figuren.
Jag tittade frågande på Wii.
3 okt, 2013 21:25
|
Du får inte svara på den här tråden.