Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
Jag har en överraskning sa jag och drog med mig Kelly
8 aug, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
"Hej,sa jag. Jag började rodna.
8 aug, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag gick efter Mas
" Hej baby " Sa Luke och kyste Lilja
8 aug, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
"Luke...,sa jag tveksamt.
8 aug, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
" Det är jag Lilja " Sa Luke och smekte Liljas mage
8 aug, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
" Jag vet " Sa Luke och log
8 aug, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
jag låste dörren om rummet '' jag måste berätta en sak'' sa jag
8 aug, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:32
|
Du får inte svara på den här tråden.