Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Lucy nickar instämmande.
"Mer än skumt" Come to the dark side, we have Draco 9 jun, 2013 18:50 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Lite trevligt, eller hur? är du van vid detta? att folk passar upp på dig?" frågar han lite roat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 18:53 |
|
Nessie Black
Elev |
"Ungefär. Mina föräldrar passar upp mig jämt. Är ensambarn" svarade hon lågt.
"Dudå?" Come to the dark side, we have Draco 9 jun, 2013 18:54 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"En yngre bror bara.." skrattar Dorian lite lätt. "Så dom håller på mycket med honom." säger han och rycker på axlarna.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 18:57 |
|
Nessie Black
Elev |
"Är du klar?" frågade hon och kollade på hans tallrik.
Come to the dark side, we have Draco 9 jun, 2013 18:59 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja.." skrattar Dorian och nickar
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 19:04 |
|
Nessie Black
Elev |
"Kom så kollar vi runt"
Come to the dark side, we have Draco 9 jun, 2013 19:04 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Visst." han ställer sig upp och börjar gå åt vänster , men är på sin vakt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 19:06 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ställer sig upp och går vid hans sida.
Come to the dark side, we have Draco 9 jun, 2013 19:06 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han fortsätter att se sig omkring och ler. "Det är fint." ler han ännu mer
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 19:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen