Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kom då, åt vilket håll vill du gå?" frågar han och ser på henne. "Du får bestämma, Kestra." Hennes namn känns fortfarande konstigt på hans tunga, som det är nästan intimt, men det måsta vara hans idiotiska männskliga sida som tar över ibland.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 13:18 |
|
Vildvittra
Elev |
"Hit." sa ho och nickade åt ett håll som ledde dem ut på en liten plattform, "Planeten har ju syre, det var så längesedan, syre utomhus." ler hon mjukt och sluter ögonen av välbehag då de äntligen kommer ut.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 13:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan skrattar lite och ser på henne. "Jag antar det. "nickar han och ser sig omkring, det var lite mindre folk här och han verkade slappna av lite mer nu.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 13:33 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja, saknar du inte luft." ler hon lite, öppnar ögonen och ser på honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 14:03 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det spelar ingen roll för mig." mumlar han och vägrar att erkänna att han älskar det, att känna frisk luft igen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 18:44 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra suckar men säger inget utan vänder blicken ut mot landskapet framför dem. Inte grönskande utan mer som en öken, men luften var frisk och klar.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 18:49 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det finns en stor skogsdel på Romulus som jag borde ha visat dig."säger han ärligt och ler lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 18:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra vänder huvudet mot honom, "Det hade vart mysigt, jag gillar skogar, de är lugnande." ler hon mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 18:58 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kanske nästa gång." ler han och nickar lite. "Ångrar du det att du ..kom hit med mig?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 19:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar och ler och skakar sedan på huvudet, "Nej, varför skulle jag? Jag valde att komma hit med dig för att jag ville det." ler hon och tar några steg närmre honom, "Liksom du ville hit med mig, eller hur?" säger hon sedan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 19:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen