Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Twisted Sister. WE`RE NOT GONNA TAKE IT! NO WE`RE AIN`T GONNA TAKE IT. WE`RE NOR GONNA TAKE IT; ANYMORE! ![]()
30 dec, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Twisted Sister. WE`RE NOT GONNA TAKE IT! NO WE`RE AIN`T GONNA TAKE IT. WE`RE NOR GONNA TAKE IT; ANYMORE! Twistes siter är jättebra 30 dec, 2012 00:38 |
|
Borttagen
|
00.40, då!
30 dec, 2012 00:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej =\Är det bara jag som sitter i en jobbig knipa som lögner är iblandade i? 30 dec, 2012 00:41 |
|
Borttagen
|
Ska någon vara uppe tills det blir förmiddag?
30 dec, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej... *vissla* Hehe, jag ska försöka c:Ska någon vara uppe tills det blir förmiddag? 30 dec, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej =\ Är det bara jag som sitter i en jobbig knipa som lögner är iblandade i? Vänta, är du också i en sådan knipa? 30 dec, 2012 00:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, tyvärrSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej =\ Är det bara jag som sitter i en jobbig knipa som lögner är iblandade i? Vänta, är du också i en sådan knipa? 30 dec, 2012 00:44 |
|
mums
Elev |
30 dec, 2012 00:45 |
|
viktor
Elev |
Börjar bli riktigt trött
30 dec, 2012 00:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen