Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] ÖREBRO TRÄF

Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF

1 2 3 ... 68 69 70 ... 153 154 155
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Jan hela långa grejen var onödig!

15 maj, 2011 18:52

Pixie
Elev

Avatar


Haha! Ja!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

15 maj, 2011 18:53

EMELESEL
Elev

Avatar


Fett onödig! Alla såg ju redan vad vi andra hade skrivit tidigare! Okej, struntsamma, alla vet nu att det är den 23 Juli.

15 maj, 2011 18:58

Pixie
Elev

Avatar


Jepp! Så kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

15 maj, 2011 18:58

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Jepp! Så kul!

Vad är det som är så kul så att du säjer haha hela tiden?

15 maj, 2011 18:59

Pixie
Elev

Avatar


Jag ska till örebroträffen! Jag är gaaaalen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

15 maj, 2011 19:06

EMELESEL
Elev

Avatar


Okej, me tooo

15 maj, 2011 19:16

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av jan:
Detta är tre sidor till backa ! jan *
Elev
Avatar
Inlägg: 2907
Master of Death


Då har vi träffen den 13 juli eller ?

hej mugglis

9 maj, 2011 17:03
Celebikai
Elev
Avatar
Inlägg: 474
Går på julbalen

+ -

Harry Potter 7 del 2 kommer ju den 15, så ni kan inte se på den filmen den 13 :p

Bor lite långt bort för att komma, men annars skulle det vara kul :3 And they stole my waffles - Noah Puckerman

9 maj, 2011 17:06
jan *
Elev
Avatar
Inlägg: 2907
Master of Death


Skrivet av Celebikai:
Harry Potter 7 del 2 kommer ju den 15, så ni kan inte se på den filmen den 13 :p

Bor lite långt bort för att komma, men annars skulle det vara kul :3



premiären är den 15 de juli det stod på bio hemsidan hej mugglis

9 maj, 2011 17:14
Nymfadora Tonks
Elev
Avatar
Inlägg: 772
Hämtar horrokruxen

+ -

Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av EMELESEL:
Nu blir jag förvirrad! Jag hade för mig att det var i Juli, men jan tjatar om att det är Juni, minns ni vad det stog i första inlägget innan han ändrade det?
HAHA! jAN, DU SKREV JULI, DÅ ÄR DET I JULI!:d

Skrivet av jan * :
Hej hej jag och EMELESEL
tänkte att det skule vara rolligt att ha en örebro träf så vi fixade det

vi ska se på Bio på Harry Potter 7 part2 Bion kostar 110kr
hoppas ni kan koma vi komer även göra saker som bovla,fottbol,golf,minigolf och andra roliga saker till ex sempel tita in fina ÖREBRO

Resa dit man kan ta sig till örebro med tåg,bus,taxi Mm vi komer att venta på er vid ÖREBRO Rececentrum.



Vi ska ha träfen nogon gång i Juli.

det komer koma mer info.

Bio.
man får jäna kle utt sig till bion eller bara vara sig skälv.
hoppas ni kan koma.

Lista över dom som komer
jan *
EMELESEL
hifi
Nagini
Sirius Black
Alexxi
Miranda
Nymfadora Tonks
MissMolly
singne
Pixie
Puffsurrare
Knizzlare
NEWBORN
gin *
Santi




då kommer träffen vara i JULI???

hallå???


svara på min fråga!!!!!! My cool T-shirt http://i56.tinypic.com/2h6zjux.png PS. I love HUFFLEPUFF ♥

9 maj, 2011 17:16
jan *
Elev
Avatar
Inlägg: 2907
Master of Death


Eftersom filmen går då så antar jag det hej mugglis

9 maj, 2011 17:18
EMELESEL
Elev
Avatar
Inlägg: 2764
Master of Death

+ -

Japp, Juli. Om alla kan? Jag är bäst, ingen protest! My new T-shirt http://i56.tinypic.com/34dfng6.png

9 maj, 2011 17:34
Emillion
Elev
Avatar
Inlägg: 24
På perrong 9¾

+ -

kanske vill vet ej om jg kan ska bort i juli Are you clever enoght to be an Rawenclaw? och rolla gärna litte här : http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=3753&page=1

9 maj, 2011 21:52
Knizzlare
Elev
Avatar
Inlägg: 1694
Master of Death

+ -

Jag kan i Juli iallafall http://oi55.tinypic.com/9an5du.jpg

9 maj, 2011 21:54
EMELESEL
Elev
Avatar
Inlägg: 2764
Master of Death

+ -

Skrivet av Emillion:
kanske vill vet ej om jg kan ska bort i juli

Roligt om du kommer! Ju fler desto bättre Jag är bäst, ingen protest! My new T-shirt http://i56.tinypic.com/34dfng6.png

10 maj, 2011 15:41
Nymfadora Tonks
Elev
Avatar
Inlägg: 772
Hämtar horrokruxen

+ -

Skrivet av EMELESEL:
Japp, Juli. Om alla kan?

tack jan * verkar inte fata att jag har frågat något

att du bara inte kan ge dig

15 maj, 2011 19:44

EMELESEL
Elev

Avatar


Struntsamma! Men det var onödigt, men nu vet alla både att det var det och när träffen är.

snackade med Sirius Black idag i skolan, han föreslog att vi alla ska klä ut oss på bion, jag tycker det verkar najs! Han sa att han skulle göra en annan tråd om det idag, men vi får se om han loggar in. Om han inte gör det, jan, så lägg till honom på listan. Gör han det så kan han anmäla sig själv.

16 maj, 2011 15:57

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Struntsamma! Men det var onödigt, men nu vet alla både att det var det och när träffen är.

snackade med Sirius Black idag i skolan, han föreslog att vi alla ska klä ut oss på bion, jag tycker det verkar najs! Han sa att han skulle göra en annan tråd om det idag, men vi får se om han loggar in. Om han inte gör det, jan, så lägg till honom på listan. Gör han det så kan han anmäla sig själv.

har du frågat honom?

16 maj, 2011 19:54

1 2 3 ... 68 69 70 ... 153 154 155

Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF

Du får inte svara på den här tråden.