Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MoonlightDreams
Elev |
30 aug, 2012 19:48 |
|
Elin Lovegood
Elev |
30 aug, 2012 19:54 |
|
Ginny02
Elev |
Vår fö alt återbildas istället för o dööö!!!
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 30 aug, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
HÖST
30 aug, 2012 21:50 |
|
EmahS
Elev |
30 aug, 2012 21:50 |
|
Ladusvalan
Elev |
Själv väljer jag vår, eftersom våren är så makalöst vacker och då är allt på väg mot varmare, ljusare tider. Världen vaknar till liv liksom, och himlen blir blåare, fåglarna sjunger, taken droppar, snön försvinner, man kan använda sina lätta vårkläder igen ... Osv. Men hösten kan vara rätt bra den med.
I gårdagens "antingen-eller" vann våren (14 röster) mot hösten (11 röster). Grattis våren! OBS! Nu finns det en ny fråga i första inlägget ... 31 aug, 2012 08:26 |
|
BlondaHermione
Elev |
Egentligen gillar jag inte någon speciellt mycket, själv är jag Madonnas bundsförvant, så jag är lite emot Lady Gaga, speciellt efter att hon kopierade melodin från Express Yourself till Born this way. Jag kan inte ge Gaga en röst, så det får väl bli Beyoncé x)
31 aug, 2012 08:29 |
|
Borttagen
|
Jag missade gårdagens fråga men det kanske är lika bra eftersom jag inte kan bestämma mig. Jag tycker hösten är allra finast och passar min sinnesstämning bättre än våren, samtidigt är våren så mycket pånyttfödelse och lättnad över att vintern är slut.
På dagens fråga säger jag Lady Gaga, jag är egentligen inget fan av hennes musik men jag tycker hon är briljant, har bra budskap osv! 31 aug, 2012 09:36 |
|
J-star Black
Elev |
31 aug, 2012 09:43 |
|
EmahS
Elev |
Lady Gaga! Älskar henne. Även om hon är galen. Inget emot Beyonce men hennes musik är helt enkelt inte... My cup of tea så att säga
31 aug, 2012 10:36 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen