Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack!såg på en video att det är 813 sidor skulle vara fler men förlaget la till en extra rad på varje sida
16 nov, 2013 11:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amaanda: Skrivet av Borttagen: Tack! såg på en video att det är 813 sidor (tror det va så iaf) skulle vara fler men förlaget la till en extra rad på varje sida var så lite så ÅH JAG VILL HA NYCKELN NU!!! 16 nov, 2013 11:37
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-16 kl. 16:14
|
|
AlbusPotter
Elev |
16 nov, 2013 16:12 |
|
Borttagen
|
KAP.75 ♥♥ är hos en kompis så kan inte läsa nu dock
16 nov, 2013 16:15 |
|
AlbusPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: KAP.75 ♥♥ är hos en kompis så kan inte läsa nu dock Shit, är du redan där? :o Själv är jag på kapitel 4 haha. Såg den i en sväng runt massa affärer idag och jag bara: Mamma, mamma, mamma, kollaaa där är Nyckeln! Den släpptes i förrigår så snälla, snälla kan vi köpa den?
En Romans I Grått ~ Drarry
16 nov, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlbusPotter: Hahah, ja, läste hela kvällen igår och lite imorse ;DSkrivet av Borttagen: KAP.75 ♥♥ är hos en kompis så kan inte läsa nu dock Shit, är du redan där? :o Själv är jag på kapitel 4 haha. Såg den i en sväng runt massa affärer idag och jag bara: Mamma, mamma, mamma, kollaaa där är Nyckeln! Den släpptes i förrigår så snälla, snälla kan vi köpa den? Jag köpte boken själv :3 16 nov, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Amaanda: Tror iaf att det va 813
16 nov, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Det är det.
16 nov, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är det. va bra tänkte bara säga till ifall jag hade fel 16 nov, 2013 16:31 |
|
lumos1
Elev |
16 nov, 2013 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen