Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag behöver verkligen tanka till xD men lycka till Skrivet av Borttagen: Det låter som ett väldigt spännande tema, och as svårt .__. Ja, ett super bra tema tycker jag!! En ide börjar växa fram i mitt huvud.... Tack desamma!! 1 maj, 2012 10:20 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Fast.. hrm... alltså, måste sakerna som är med vara liksom... huvudpersoner? O.o Du vet, kan inte en hare bara skutta förbi eller måste den vara med under hela resan O.e Det ska ju bara vara MED i berättelsen! ^__^ Det står ju inget om hur de ska vara med i berättelsen. Skrivet av Borttagen: Jag kan nada om vilda västern xD Jag kan bara Harry Potter Läs på vetja ^.^ . .
1 maj, 2012 10:21 |
|
Nelly1513
Elev |
1 maj, 2012 10:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: precis som Galna spelmakaren sa så skrev jag inte hur ni skulle få in dem i berättelsen bara att ni skulle få det Skrivet av Nelly1513: Fast.. hrm... alltså, måste sakerna som är med vara liksom... huvudpersoner? O.o Du vet, kan inte en hare bara skutta förbi eller måste den vara med under hela resan O.e Det ska ju bara vara MED i berättelsen! ^__^ Det står ju inget om hur de ska vara med i berättelsen. Skrivet av Borttagen: Jag kan nada om vilda västern xD Jag kan bara Harry Potter Läs på vetja ^.^ och ja läs på det lr se på Lucky Luke xD ![]()
1 maj, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack det lär behövas ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag behöver verkligen tanka till xD men lycka till Skrivet av Borttagen: Det låter som ett väldigt spännande tema, och as svårt .__. Ja, ett super bra tema tycker jag!! En ide börjar växa fram i mitt huvud.... Tack desamma!! 1 maj, 2012 10:22 |
|
AlexZz
Elev |
1 maj, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Jag ska låna en vilda västern bok nu, hejdå!
1 maj, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Första meningen!! Det går frammåt!!
1 maj, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Asså min är helt kokobäng xD Ni kommer inte fatta ett dugg av vad jag skriver för det gör knappt jag
Får lite på wikipedia för jag vet bara att det finns en massa salooner och det i städerna ... 1 maj, 2012 10:31 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså min är helt kokobäng xD Ni kommer inte fatta ett dugg av vad jag skriver för det gör knappt jag Får lite på wikipedia för jag vet bara att det finns en massa salooner och det i städerna ... Sök på Lucky Luke på youtube. :3 . .
1 maj, 2012 10:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen